Eskilstuna: Spelledare till Escape Room i Eskilstuna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Spelledare till Escape Room i Eskilstuna i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet:

Vi söker en Game-Master som har flexibilitet att ta sporadiska timmar under veckodagar och helger. Ca 8 - 20 timmar per vecka.
Som Game-Master har du följande uppgifter.
- Möta kunder. Introducera kunder till Escape Room-konceptet och till spelregler.
- Bevaka teknik som styr spelen.
- Ta hand om kunderna efter spelet och ta betalt.
- Ställa i ordning efter grupper och förbereda utrustning för nästa grupp.
- Svara på frågor eller bokningsförfrågningar som kommer via e-post eller telefonsamtal.
Dina Kvalifikationer:
- Mycket hög social kompetens då du kommer att se till att kunderna blir nöjda med aktiviteten oavsett resultaten de uppnår.
- Stresstålighet och förmåga att hantera tidspress. Ibland krävs det att du gör jobbar under högt tempo för att hålla tidsschema. Därför bör du vara en stresstålig person som klarar av detta.
- Bra engelska i tall och skrift är ett krav då vi har en del engelsktalande kunder.
Om dig
- Du är en kreativ person och kommer med idéer/ förslag för att förbättra verksamheten.
- Du känner dig hemma i datormiljö och sociala medier. Har du dessutom intresse av att skriva blogginlägg så är det en bra merit.
- Du kommunicerar på felfri svenska i tal och skrift (modersmål). Ett måste eftersom du kommer att hantera kundkommunikationen via e-post och sociala medier.
Vänligen bifoga en bild på dig i ansökan.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Kundtjänstmedarbetare.

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Quezzle AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från Quezzle AB .

Kundmottagare / GameMaster till Escape Room i Eskilstuna

Programvärd/Programvärdinna
Läs mer Maj 9
Vi söker en Game-Master som har flexibilitet att ta sporadiska timmar under veckodagar och helger. 8 - 20 timmar per vecka.
Som Game-Master har du följande uppgifter.
- Möta kunder. Introducera kunder till Escape Room-konceptet och till spelregler.
- Bevaka teknik som styr spelen.
- Ta hand om kunderna efter spelet och ta betalt.
- Ställa i ordning efter grupper och förbereda utrustning för nästa grupp.
- Svara på frågor eller bokningsförfrågningar som kommer via e-post eller telefonsamtal.
Dina Kvalifikationer:
- Mycket hög social kompetens då du kommer att se till att kunderna blir nöjda med aktiviteten oavsett resultaten de uppnår.
- Stresstålighet och förmåga att hantera tidspress. Ibland krävs det att du gör jobbar under högt tempo för att hålla tidsschema. Därför bör du vara en stresstålig person som klarar av detta.
- Bra engelska i tall och skrift är ett krav då vi har en del engelsktalande kunder.
Om dig
- Du är en kreativ person och kommer med idéer/ förslag för att förbättra verksamheten.
- Du känner dig hemma i datormiljö och sociala medier. Har du dessutom intresse av att skriva blogginlägg så är det en bra merit.
- Du kommunicerar på felfri svenska i tal och skrift (modersmål). Ett måste eftersom du kommer att hantera kundkommunikationen via e-post och sociala medier.

Ansök nu

Kundmottagare / GameMaster till Escape Room i Eskilstuna

Programvärd/Programvärdinna
Läs mer Maj 9
Vi söker en Game-Master som har flexibilitet att ta sporadiska timmar under veckodagar och helger. 8 - 20 timmar per vecka.
Som Game-Master har du följande uppgifter.
- Möta kunder. Introducera kunder till Escape Room-konceptet och till spelregler.
- Bevaka teknik som styr spelen.
- Ta hand om kunderna efter spelet och ta betalt.
- Ställa i ordning efter grupper och förbereda utrustning för nästa grupp.
- Svara på frågor eller bokningsförfrågningar som kommer via e-post eller telefonsamtal.
Dina Kvalifikationer:
- Mycket hög social kompetens då du kommer att se till att kunderna blir nöjda med aktiviteten oavsett resultaten de uppnår.
- Stresstålighet och förmåga att hantera tidspress. Ibland krävs det att du gör jobbar under högt tempo för att hålla tidsschema. Därför bör du vara en stresstålig person som klarar av detta.
- Bra engelska i tall och skrift är ett krav då vi har en del engelsktalande kunder.
Om dig
- Du är en kreativ person och kommer med idéer/ förslag för att förbättra verksamheten.
- Du känner dig hemma i datormiljö och sociala medier. Har du dessutom intresse av att skriva blogginlägg så är det en bra merit.
- Du kommunicerar på felfri svenska i tal och skrift (modersmål). Ett måste eftersom du kommer att hantera kundkommunikationen via e-post och sociala medier.

Ansök nu

Spelledare till Escape Room i Eskilstuna/ Extrajobb / Student

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 22
Vi söker en Game-Master som har flexibilitet att ta sporadiska timmar under veckodagar och helger. Ca 8 - 20 timmar per vecka.
Som Game-Master har du följande uppgifter.
- Möta kunder. Introducera kunder till Escape Room-konceptet och till spelregler.
- Bevaka teknik som styr spelen.
- Ta hand om kunderna efter spelet och ta betalt.
- Ställa i ordning efter grupper och förbereda utrustning för nästa grupp.
- Svara på frågor eller bokningsförfrågningar som kommer via e-post eller telefonsamtal.
Dina Kvalifikationer:
- Mycket hög social kompetens då du kommer att se till att kunderna blir nöjda med aktiviteten oavsett resultaten de uppnår.
- Stresstålighet och förmåga att hantera tidspress. Ibland krävs det att du gör jobbar under högt tempo för att hålla tidsschema. Därför bör du vara en stresstålig person som klarar av detta.
- Bra engelska i tall och skrift är ett krav då vi har en del engelsktalande kunder.
Om dig
- Du är en kreativ person och kommer med idéer/ förslag för att förbättra verksamheten.
- Du känner dig hemma i datormiljö och sociala medier. Har du dessutom intresse av att skriva blogginlägg så är det en bra merit.
- Du kommunicerar på felfri svenska i tal och skrift (modersmål). Ett måste eftersom du kommer att hantera kundkommunikationen via e-post och sociala medier.
Vänligen bifoga en bild på dig i ansökan.

Ansök nu

Spelledare till Escape Room i Eskilstuna/ Extrajobb / Student

Servitör/Servitris
Läs mer Jan 22
Vi söker en Game-Master som har flexibilitet att ta sporadiska timmar under veckodagar och helger. Ca 8 - 20 timmar per vecka.
Som Game-Master har du följande uppgifter.
- Möta kunder. Introducera kunder till Escape Room-konceptet och till spelregler.
- Bevaka teknik som styr spelen.
- Ta hand om kunderna efter spelet och ta betalt.
- Ställa i ordning efter grupper och förbereda utrustning för nästa grupp.
- Svara på frågor eller bokningsförfrågningar som kommer via e-post eller telefonsamtal.
Dina Kvalifikationer:
- Mycket hög social kompetens då du kommer att se till att kunderna blir nöjda med aktiviteten oavsett resultaten de uppnår.
- Stresstålighet och förmåga att hantera tidspress. Ibland krävs det att du gör jobbar under högt tempo för att hålla tidsschema. Därför bör du vara en stresstålig person som klarar av detta.
- Bra engelska i tall och skrift är ett krav då vi har en del engelsktalande kunder.
Om dig
- Du är en kreativ person och kommer med idéer/ förslag för att förbättra verksamheten.
- Du känner dig hemma i datormiljö och sociala medier. Har du dessutom intresse av att skriva blogginlägg så är det en bra merit.
- Du kommunicerar på felfri svenska i tal och skrift (modersmål). Ett måste eftersom du kommer att hantera kundkommunikationen via e-post och sociala medier.
Vänligen bifoga en bild på dig i ansökan.

Ansök nu