Eskilstuna: Konsultchef Arena Personal

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konsultchef Arena Personal i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli en del av vårt professionella och engagerade team av Konsultchefer i Eskilstuna?
Vi på Arena Personal växer så det knakar och söker nu ytterligare en medarbetare till vårt framgångsrika team. Som Konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl våra kunder som konsulter och kandidater ligger till grund för vårt arbete. Här kommer du att arbeta med konsulter på arbetarsidan, blue collar, främst inom lager, transport och logistik och få förmånen att möta många olika typer av kompetenser och verksamheter i vardagen. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med stort fokus och högt tempo. Vi är ett gäng vinnarskallar som firar våra framgångar och stöttar varandra vid utmaningar.

Information om tjänsten Rollen som Konsultchef hos oss är väldigt varierande, ingen dag är den andra lik. Du har ett helhetsansvar och driver dina egna rekryteringsprocesser med kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång. Du upprättar kravprofil tillsammans med kund, skapar annons, gör urval, genomför intervjuer, referenstagningar och anställer. Vidare ansvarar du för den dagliga bemanningen och har personalansvar för dina konsulter som är ute på uppdrag. Du hanterar flera rekryterings- och bemanningsprocesser parallellt och det är viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet. Du utgår från vårat kontor i centrala Eskilstuna och spenderar dina dagar på plats på kontoret samt ute hos våra kunder och konsulter i Eskilstuna med omnejd. Du arbetar främst vardagar 08:00-17:00 men kommer även att arbeta med våran bemanningsjour på morgon-/kvälls-/helgtid enligt schema.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera rekryteringsprocesser från start till mål
Daglig kund- och konsultkontakt med kontinuerliga kund- och konsultbesök
Matchning mellan konsult och kunduppdrag
Personalansvar med kort och långsiktig bemanning/schemaläggning


Din profil
Du som söker har tidigare erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar. För att trivas i denna roll tror vi att du gillar högt tempo och kan samtidigt prioritera ditt arbete och fatta snabba beslut. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt för att leverera kvalitet i det du gör såväl mot dina kunder som konsulter och kandidater. Vidare ser vi att du har ett starkt driv, är målinriktad och förväntas se affärsmässigt på pris- och lönesättning samt har förståelse för att lönsamma affärer utvecklas tillsammans med kunden. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du vara en prestigelös person med humor och arbetsglädje. Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng med mycket god sammanhållning.

Krav för tjänsten
Relevant erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar
B-körkort
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift

Hos oss på Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom hela Arena koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkomma för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra!

Vi erbjuder
Marknadsmässig lön
Friskvårdsbidrag
Friskvårdstimmar 2h/veckan
Kollektivavtal
Tjänstepension och försäkring enligt kollektivavtal
Fantastiska kollegor


START: Omgående enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
STAD: Eskilstuna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Malin Qvarsell, Gruppchef Eskilstuna, malin.qvarsell@arenapersonal.com




Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

HR Business Partner till Eskilstuna

Läs mer Feb 5
Responda Group befinner sig nu i en spännande utvecklingsfas där flera bolag inom koncernen ska slås samman till en enhetlig och effektiv organisation. HR-funktionen spelar en central roll i denna transformation, och vi letar efter en HR Business Partner som vill vara med och forma denna resa.
Om du är en person som brinner för att driva förändring, utveckla både människor och organisationer samt arbeta med ett brett spektrum av HR-frågor, då kan detta vara rollen för dig!
Vad kommer du att göra?Som HR Business Partner kommer du att ha en central roll i att stötta verksamheten och cheferna i Eskilstuna.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Stöd till chefer i rekrytering, personalfrågor, arbetsrätt och fackliga förhandlingar.
Utveckling och implementering av HR-processer
Skapa en positiv och engagerande arbetsmiljö där medarbetare trivs och presterar.
Stärka ledarskapet genom att coacha och stötta chefer i deras utveckling.
Säkerställa efterlevnad av lagar, kollektivavtal och interna policies.
Vem är du?
Vi ser fram emot att träffa dig som har erfarenhet av brett operativt HR-arbete och som trivs i en organisation i förändring. Du motiveras av att vara en del av den strategiska HR-agendan och ser det som en spännande utmaning att omsätta visioner till verklighet.
Du har erfarenhet av fackliga förhandlingar och en relevant högskoleutbildning inom HR eller motsvarande.
För att lyckas i rollen behöver du ha flytande svenska och engelska i tal och skrift samt vara bekväm med att arbeta i digitala HR-plattformar.
Dina egenskaper: Självgående – du tar ansvar och driver ditt arbete framåt.
Kommunikativ – du skapar förtroende och har en god förmåga att förmedla information.
Strukturerad – du kan hantera flera uppgifter samtidigt och hålla deadlines.
Flexibel – du anpassar dig efter förändrade förhållanden och ser möjligheter i utmaningar.
Problemlösare – du ser helheten och tar initiativ för att lösa utmaningar.
Och lite mer om oss...
Tjänsten är baserad i Eskilstuna, och du kommer att arbeta tätt tillsammans med HR-teamet samt ha nära kontakt med vår CHRO i Stockholm. Vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö där det finns möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Resor mellan våra olika siter kan förekomma. Provanställning tillämpas.
Det här är en roll för dig som vill vara med och bidra till en organisation i utveckling. Du blir en del av ett dedikerat HR-team där vi tillsammans skapar förutsättningar för en stark och hållbar organisation.
Anställningsform och kontaktVarmt välkommen med din ansökan! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Andrea Brönnegård, CHRO, andrea.bronnegard@respondagroup.com

Ansök nu

Handledare till Rusta och Matcha i Eskilstuna

Läs mer Maj 21
Om oss på Abra AB
Abra AB är ett engagerat och nytänkande företag med uppdrag från Arbetsförmedlingen att leverera tjänsten Rusta och Matcha 2. Med vårt motto "Ditt mål, vårt uppdrag" är vårt fokus att varje individ ska få det stöd som krävs för att ta nästa steg mot arbete eller utbildning.
Om tjänsten som handledare i Eskilstuna
Vi söker nu en nyckelperson i Eskilstuna som vill vara med och bygga upp vår närvaro lokalt. Som handledare i vårt team får du möjlighet att arbeta nära människor och göra verklig skillnad. Vi söker dig som vill bidra till att bygga upp verksamheten lokalt genom att både ge stöd till våra deltagare och samtidigt bidra till att nå ut till rätt målgrupp. Tjänsten är på deltid men kan utvecklas till en heltidstjänst i takt med företagets tillväxt.
Dina huvudsakliga uppgifter:
Stärka vår närvaro i Eskilstuna med din lokala förankring.
Bidra till att fler får kännedom om våra tjänster.
Skapa engagemang och synlighet i det lokala nätverket samt vara en ambassadör för vår verksamhet i Eskilstuna.
Stötta deltagare mot arbete eller utbildning genom individuella samtal, vägledning och planering.
Kartlägga kompetenser och sätta upp mål och handlingsplaner tillsammans med deltagarna.
Dokumentera och följa upp insatser i våra system.

Vi söker dig som:
Har ett brett nätverk eller en stark lokal förankring som kan bidra till att fler hittar till våra insatser.
Är självständig, flexibel och trivs med att arbeta i uppstartsfas.
Har erfarenhet av handledning, vägledning eller rekrytering (meriterande).
Har god kommunikativ förmåga, är lyhörd och professionell.
Är strukturerad och har lätt för att dokumentera.
Behärskar svenska i tal och skrift, andra språk är meriterande.
Har god datorvana och lätt för att arbeta i digitala verktyg.

Kvalifikationskrav (enligt Arbetsförmedlingens krav för Rusta och matcha):
Alternativ 1:
Minst 180 högskolepoäng + minst 2 års arbetslivserfarenhet (heltid eller motsvarande deltid)

Alternativ 2:
Minst 1 års eftergymnasial utbildning + minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet (arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor, arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och grupp-psykologi, karriärvägledning)

Varför jobba med oss?
Du får vara en del av en växande och engagerad organisation.
Möjlighet till heltidsanställning och vidareutveckling inom ett växande företag.
Du blir en viktig nyckelperson i vår etablering i Eskilstuna.

Bli en del av vår resa – här finns goda chanser till utveckling och fler ansvarsområden över tid.
Sök tjänsten idag! - Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan om du är intresserad.

Ansök nu

Rekryterare - Eskilstuna

Läs mer Apr 10
REKRYTERARE MED SÄLJDRIV – BLI NAVET I VÅR TILLVÄXT Är du en säljare i grunden som älskar människor, energi och att hitta rätt match? Nu söker vi dig som vill bli vår nästa rekryteringsstjärna – med fokus på att bygga framtidens säljkår.
OM ROLLEN Du ansvarar för att hitta, attrahera och anställa nya säljare, kundbokare och säljledare över hela Sverige. Ditt uppdrag är att få rätt människor att vilja vara med på vår resa – och känna att "det är just hos Nya Energihem jag vill vara!"
Det är en fältnära och fartfylld roll där du både headhuntar, intervjuar, anställer och onboardar – med stöd av en stark säljkultur, en grym säljskola och engagerade ledare.
DINA UPPGIFTER:
Rekrytera fältsäljare, kundbokare och ledare – hela vägen från första kontakt till signering
Headhunta och pitcha vår unika möjlighet till personer i och utanför branschen
Representera oss på mässor, events och i sociala medier
Skapa flöde – och jobba aktivt med uppföljning, screening och matchning
Följa upp och stötta chefer i bemanningsbehov och säljteamens tillväxt

VI SÖKER DIG SOM:
Har erfarenhet av försäljning, rekrytering eller bemanning
Är karismatisk, trygg och får med dig folk direkt
Gillar att ligga ute på fältet, träffa människor och skapa nätverk
Trivs i ett högt tempo där du bygger något på riktigt
Ser potential i andra – och tänder gnistan i människor

DET HÄR ERBJUDER VI DIG:
En central roll i ett bolag med stark framtidstro och stora tillväxtplaner
Möjlighet att bygga din egen framgång – med stöd från ägare, ledning och ett team som brinner
En roll med mycket frihet, eget ansvar och stor påverkan
Fast lön + resultatbaserad bonus
Plats i ett bolag där kultur, utveckling och framgång går hand i hand


PLACERING: Flexibelt – men du reser mycket och är ofta på plats i våra säljområden. Körkort är ett krav.

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från Arena Personal Sverige AB .

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu