Eskilstuna: Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna. 

Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person. 

Vem är du? 
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare. 
Vi ser gärna att du har: 
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas


Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas. 
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal). 
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Lagerkontorist

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Lagerkontorist.

Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!

Läs mer Apr 24
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna. 

Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person. 

Vem är du? 
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare. 
Vi ser gärna att du har: 
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas


Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas. 
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal). 
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30

Ansök nu

Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!

Läs mer Maj 2
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna. 

Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person. 

Vem är du? 
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare. 
Vi ser gärna att du har: 
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas


Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas. 
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal). 
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30

Ansök nu

Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!

Läs mer Maj 8
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna. 

Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person. 

Vem är du? 
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare. 
Vi ser gärna att du har: 
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas


Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas. 
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal). 
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30

Ansök nu

Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!

Läs mer Maj 9
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna. 

Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person. 

Vem är du? 
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare. 
Vi ser gärna att du har: 
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas


Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas. 
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal). 
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30

Ansök nu

Administratör till Lager i Eskilstuna

Läs mer Nov 22
Är du en person med tidigare erfarenhetav arbete pålager men som ocksåär van att arbeta mycket i system?Söker du en arbetsplats som erbjuder utmaningar och spänning? Hos oss får du chansen att vara en del av en dynamisk miljö där varje dag är unik och du får möjlighet att själv skapa de förutsättningar du behöver för att utföra ditt arbete.
Arbetet innefattar inköp, kundkontakt, hantering av saldon, inleveranser samt att kunna vara driven i förbättringsarbeten.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 06:00-15:00, alternativt 15:00-00:00.
Vad erbjuder vi?
En heltidsanställning som ger både dig och oss en långsiktig stabilitet
Kollektivavtal med schyssta villkor
Marknadsmässig lön samt förmåner som vi anser vara väldigt konkurrenskraftiga! Vi berättar gärna mer om dessa på intervjun
Omväxlande arbetsuppgifter
En plats i en härligt team av fantastiska och drivna kollegor

Vad söker vi?
Tidigare systemvana, vana att driva och planera arbete i system
God vana i Excel
Truckkort A & B samt tidigare erfarenhet från lagerarbete
Engagerade medarbetare med driv & energi. Vi ser gärna att du trivs med att vara med och påverka hur din vardag ser ut samt är involverad i förbättringsarbeten
Högt säkerhets- & kvalitetstänk
Flexibilitet
Behärskar Svenska i tal och skrift (krav)

Om ansökan:
Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från Arena Personal Sverige AB .

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu