Eskilstuna: Kundmottagare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundmottagare i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Tumbo Husvagnar AB är ett familjeföretag med ca 60 anställda. Vi finns i Tumbo, 1,5 mil från Eskilstuna, 3,5 mil från Västerås. Verksamheten är försäljning av husvagnar och husbilar, både nytt (Dethleffs, Sunlight, Malibu, Hobby, Bürstner, Rapido, Dreamer, Itineo, Roadcar och Globecar) och begagnat. Företaget är inne i en expansiv fas och har nyligen byggt ut verkstad, skadeverkstad och ny stor lackbox för husbilar.
Tack vare stor efterfrågan på våra produkter expanderar företaget och vi söker nu en kundmottagare med inriktning garantihandläggning för tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse.
Du som söker skall ha god samarbetsförmåga, vara lösningsorienterad och flexibel.
Vi söker dig som har god social kompetens, gärna vana från kundmottagning. Du behöver ha god kunskap inom data, administration, order och fakturering, samt ha fordonstekniskt kunnande. Arbetsuppgifterna består i att betjäna och boka in kunder både via telefon och över disk samt fördela arbetet på mekanikerna. Då vår nyförsäljning av fordon är hög omfattar tjänsten även garantihandläggning av våra nybilsfabrikat. Även viss skadereglering kan förekomma i tjänsten.
För att trivas på denna tjänst bör du vara självgående och även tåla att omgivningen ställer krav på dig. Vi har periodvis ett mycket högt tempo och kundtryck varför du måste ha hög stresströskel och ett flexibelt arbetssätt.
Våra kunder är kapitalstarka och har höga krav och förväntningar på produkterna de köper. Vårt motto är att leva upp till dessa och ge kunden bra service både före och efter köpet. Där har du som kundmottagare ett stort ansvar att förvalta kundens förtroende åt företaget. För kunden har servicen och kundbemötandet efter köpet stor betydelse var hen gör sitt nästa inköp.
Tycker du beskrivningen passar in på dig kan vi berätta att du är välkommen till ett stimulerande och roligt arbete inom fritidsbranschen. Som medarbetare hos oss blir du en i vårt härliga gäng som har roligt på jobbet och jobbar hårt även när de flesta vill vara lediga, nämligen sommaren. Vi måste finnas tillhands när våra kunder behöver oss.
B körkort är ett krav.
Kontakt och ansökan
Senaste ansökningsdag 2025-05-20. Löpande urval kommer att ske så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Frågor besvaras av personalansvarig Cecilia Östling 016-200 68 74 eller Magnus Niburg 016-200 68 68. Välkommen med din ansökan via vår hemsida:
https://tumbo.se/foretaget/lediga-tjanster/
Ansökan ska bestå av ett personligt brev samt CV. Kom ihåg att skriva vad du gör idag och varför du söker detta jobb. För att vi ska kunna behandla din ansökan behöver dessa krav vara uppfyllda. Ofullständiga ansökningar kommer vi tyvärr inte kunna återkoppla på.
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida www.tumbo.se.
Vi har valt att genomföra denna rekrytering själva och undanber oss därför samtal och mail från rekryteringsföretag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Kundmottagare/Verkmästare, bilverkstad

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Kundmottagare/Verkmästare, bilverkstad.

Skaderådgivare till Möller Bil Eskilstuna

Läs mer Maj 6
Möller Bil i Eskilstuna söker en ny medarbetare till skadeverkstaden. Om du är serviceminded, strukturerad och flexibel kan tjänsten som skaderådgivare hos oss vara något för dig. 

Om tjänsten

Som skaderådgivare hos oss hjälper du kunden både på plats och över telefon med allt från kostnadskalkyler, garantifrågor och annan typ av vägledning. I ditt arbete kommer du att utföra beskning och värdering av skadade bilar. Utifrån din bedömning och dokumentation upprättar du därefter kalkyler gällande skadornas omfattning och kostnader för reparation som i sin tur lämnas till försäkringsbolagen. Du är den som håller kontakten med kunden och försäkringsbolagen samt är den som sköter det administrativa som behövs under hela ärendet. 

Du rapporterar till skadeverkstadschef och arbetar i ett sammansvetsat team tillsammans med skaderådgivare, skadereparatörer och lackerare. För oss är det extra viktigt att du har grundinställningen att alltid vilja göra det lilla extra som behövs för att ge kunden bästa möjliga service eller hjälpa en kollega när det behövs.

Vi erbjuder dig? 


• En trygg anställning med kollektivavtal, friskvårdsbidrag och många andra personalförmåner
• Kontinuerlig utbildning för att utvecklas i din roll
• Stora möjligheter att utvecklas vidare inom företaget
• Ett självständigt arbete i en spännande och expansiv organisation
• En arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Öppen och Ärlig, Omtänksam, Initiativrik och Tydlig? 
• En arbetsplats certifierad som ett Great Place To Work 

Vårt mål är att bli en av nordens bästa arbetsplatser! Läs mer om hur det är att arbeta på Möller Bil och våra förmåner på vår?hemsida. 




Din kompetens


• B-körkort (med behörighet för manuell växellåda)
• Genomförd gymnasieutbildning
• Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter då du dagligen arbetar i olika system
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i skadeverkstad


För att lyckas i rollen som skaderådgivare ser vi gärna att du är självständig och ser vad som behöver göras i den dagliga produktionen. Eftersom vi lägger stor vikt i att leverera service i världsklass till våra kunder är det viktigt att du arbetar utifrån samma filosofi och tycker det är roligt att möta kund, bibehålla och knyta nya kontakter. Du har även lätt för att följa våra uppsatta processer som finns men vet också att det är viktigt att kunna omprioritera om situationen kräver det. 

Mer om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar sex månaders provanställning. 

Du är varmt välkommen med din ansökan senast den?2025-05-27. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen har passerat.?Observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformuläret på vår hemsida (mollerbil.se/lediga-tjanster).? 

Denna rekrytering sker helt genom Möller Bils försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare. 

Välkommen till Möller Bil Eskilstuna! 



Möller Bil Eskilstuna ingår i Möller Bil Sverige som är återförsäljare med fullserviceanläggningar för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Cupra och VW Transportbilar. Vi har idag verksamhet på 13 orter i Mälardalsområdet samt Göteborg och ca 700 medarbetare. Möller Bil ägs av norska Møller Mobility Group, ett familjeägt företag och ett av nordens största bilföretag. Företaget har verksamhet inom import, återförsäljning och finansiering. MMG har ca 4300 medarbetare i Norge, Sverige och Baltikum. Under 2023 omsatte Möller Bil Sverige drygt 4,9 miljarder SEK.

Ansök nu

Servicerådgivare till Möller Bil Eskilstuna

Läs mer Nov 13
Vi söker nu en ny medarbetare till serviceteamet. Gillar du att arbeta med service, kundkontakt och levererar med hög kvalitét och överträffar våra kunders förväntningar kanske det är dig vi söker?

Om tjänsten

Som servicerådgivare har du daglig kontakt med våra kunder. Du vägleder kunden i tekniska frågor, bokar tid och upprättar kostnadskalkyler. Du hanterar telefon, garantifrågor samt fakturering och din uppgift är att alltid se till att kunden blir nöjd med vårt sätt att lösa deras ärende. Rollen innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar den dagliga produktionen på verkstaden samtidigt som du är en del av ett team. Teamet består av tekniker/mekaniker, servicerådgivare och servicechef. 

Vi erbjuder


• En möjlighet att arbeta med några av marknadens ledande bilmärken
• Ett självständigt arbete i en spännande och expansiv organisation
• Kontinuerlig utbildning för din utveckling i yrket
• En arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Öppen och Ärlig, Omtänksam, Initiativrik och Tydlig
• Friskvårdsbidrag, personalrabatter och många andra personalförmåner 

Din kompetens


• B-körkort med behörighet för manuellt växlad bil
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet från arbete med kundkontakt
• Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter då du dagligen arbetar i olika system
• God förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift

Som person är du öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och medarbetare. Du är alltid beredd att göra det lilla extra för att göra kunden utomordentligt nöjd. Du har lätt för att följa processer och rutiner och har inga problem med att planera ditt arbete, och omprioritera om situationen kräver det. Att känna ansvar och nå uppsatta mål är viktigt för dig och du ser fördelarna med ett bra team för att lyckas fullt ut. 

Mer om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. 

Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 2024-11-30. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen har passerat. Observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformuläret på vår hemsida (mollerbil.se/lediga-tjanster). 

Denna rekrytering sker helt genom Möller Bils försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Välkommen till Möller Bil Eskilstuna!  
Möller Bil Eskilstuna ingår i Möller Bil Sverige som är återförsäljare med fullserviceanläggningar för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda och VW Transportbilar. Vi har idag verksamhet på 13 orter i Mälardalsområdet samt Göteborg och ca 700 medarbetare. Möller Bil ägs av norska Møller Mobility Group, ett familjeägt företag och ett av nordens största bilföretag. Företaget har verksamhet inom import, återförsäljning och finansiering. MMG har ca 4300 medarbetare i Norge, Sverige och Baltikum. Under 2023 omsatte Möller Bil Sverige drygt 4,9 miljarder SEK.

Ansök nu

Skaderådgivare till Möller Bil Eskilstuna

Läs mer Okt 25
Möller Bil i Eskilstuna söker en ny medarbetare till skadeverkstaden. Om du är serviceminded, strukturerad och flexibel kan tjänsten som skaderådgivare hos oss vara något för dig. 

Om tjänsten

Som skaderådgivare hos oss hjälper du kunden både på plats och över telefon med allt från kostnadskalkyler, garantifrågor och annan typ av vägledning. I ditt arbete kommer du att utföra beskning och värdering av skadade bilar. Utifrån din bedömning och dokumentation upprättar du därefter kalkyler gällande skadornas omfattning och kostnader för reparation som i sin tur lämnas till försäkringsbolagen. Du är den som håller kontakten med kunden och försäkringsbolagen samt är den som sköter det administrativa som behövs under hela ärendet. 

Du rapporterar till skadeverkstadschef och arbetar i ett sammansvetsat team tillsammans med skaderådgivare, skadereparatörer och lackerare. För oss är det extra viktigt att du har grundinställningen att alltid vilja göra det lilla extra som behövs för att ge kunden bästa möjliga service eller hjälpa en kollega när det behövs.

Vi erbjuder dig


• Kontinuerlig utbildning för att utvecklas i din roll
• Möjlighet att få vara med och utveckla vår kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Öppen och Ärlig, Omtänksam, Intiativrik och Tydlig
• Friskvårdsbidrag, personalrabatter och många andra personalförmåner




Din kompetens


• B-körkort (med behörighet för manuell växellåda)
• Genomförd gymnasieutbildning
• Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter då du dagligen arbetar i olika system
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i skadeverkstad


För att lyckas i rollen som skaderådgivare ser vi gärna att du är självständig och ser vad som behöver göras i den dagliga produktionen. Eftersom vi lägger stor vikt i att leverera service i världsklass till våra kunder är det viktigt att du arbetar utifrån samma filosofi och tycker det är roligt att möta kund, bibehålla och knyta nya kontakter. Du har även lätt för att följa våra uppsatta processer som finns men vet också att det är viktigt att kunna omprioritera om situationen kräver det. 

Mer om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. 

Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 2024-11-17. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen har passerat. Observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformuläret på vår hemsida (mollerbil.se/lediga-tjanster). 

Denna rekrytering sker helt genom Möller Bils försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Välkommen till Möller Bil Eskilstuna! 

 



Möller Bil Eskilstuna ingår i Möller Bil Sverige som är återförsäljare med fullserviceanläggningar för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda och VW Transportbilar. Vi har idag verksamhet på 13 orter i Mälardalsområdet samt Göteborg och ca 700 medarbetare. Möller Bil ägs av norska Møller Mobility Group, ett familjeägt företag och ett av nordens största bilföretag. Företaget har verksamhet inom import, återförsäljning och finansiering. MMG har ca 4300 medarbetare i Norge, Sverige och Baltikum. Under 2023 omsatte Möller Bil Sverige drygt 4,9 miljarder SEK.

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Tumbo Husvagnar AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från Tumbo Husvagnar AB .

Ekonomiadministratör

Ekonomiassistent
Läs mer Dec 13
Ekonomiadministratör
Tumbo Husvagnar AB är ett familjeföretag med drygt 60 anställda. Vi finns i Tumbo 1,5 mil från Eskilstuna, 3,5 mil från Västerås. Verksamheten är försäljning av husvagnar och husbilar, både nytt och begagnat. Vi har även butik samt en stor serviceverkstad. Vi är ett framgångsrikt företag inom vår bransch och levererar drygt 1.000 fordon, med en omsättning på ca 500.000.000 kronor, om året.
Tumbo Husvagnar är inne i ett expansivt skede och utvecklar verksamheten ytterligare de närmaste åren. Vi behöver nu förstärka vår ekonomiavdelning och administration. Företaget söker därför en ekonomiadministratör på heltid till vår ekonomiavdelning för tillsvidare anställning med tillträde enligt överenskommelse.
Du som söker skall ha god kunskap inom bokföring och traditionella ekonomitjänster som leverantörs- och kundreskontra. I arbetsuppgifterna ingår också administration kring vår försäljningsavdelning och fordonshantering. För att trivas i rollen som ekonomiadministratör behöver du vara noggrann och strukturerad. God samarbetsförmåga och ett stort serviceintresse är också viktiga egenskaper. Tidigare vana från liknande arbetsuppgifter är ett krav. Vårt ekonomisystem är Visma 2000 varför vi gärna ser att du har arbetat i detta program tidigare.
Vi tror att du som söker tjänsten i dag arbetar på en redovisningsbyrå eller på ett mellanstort företag med likande arbetsuppgifter. Vi arbetar i en bransch med kraftiga säsongsvariationer varför du måste ha stor kapacitet och hög stresströskel med ett flexibelt arbetssätt under våra säsongstoppar. Vårt motto är att leva upp till våra kunders höga krav och förväntningar även när vi har som mest att göra. Tycker du beskrivningen passar in på dig och besitter den kunskap tjänsten kräver är du välkommen med din ansökan.
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida www.tumbo.se.
Kontakt och ansökan
Tjänsten söks via vår hemsida https://tumbo.se/foretaget/lediga-tjanster/
Löpande urval kommer att ske så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan senast 2025-02-01.
Frågor besvaras av Cecilia Östling 016-200 68 74.
Vi har valt att genomföra denna rekrytering själva och undanber oss därför samtal och mail från rekryteringsföretag!

Ansök nu

Servicetekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Nov 15
Tumbo Husvagnar AB är ett familjeföretag med ca 50 anställda. Vi finns i Tumbo, 1,5 mil från Eskilstuna, 3,5 mil från Västerås. Verksamheten är försäljning av husvagnar och husbilar, både nytt och begagnat. Vår verkstad är branschens största märkesverkstad och vi jobbar i toppmoderna lokaler på 3.000 m2 med 36 verkstadsplatser. Vi har även en väletablerad försäkringsskadeavdelning med en egen lackverkstad med stor lackbox. Vi är en Fiat Professional auktoriserad verkstad.
I vår nybyggda verkstad är verksamheten i full gång och vi söker därför Servicetekniker till husbilar och husvagnar för anställning med tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter
Leveransservice och kontroll av inbyte.
Montering av tillbehör ex. markis, AC.
Reparationer vid ex. försäkringsskador, krockskador och fuktskador.
Felsökning, framförallt inom el (12 volt/230 volt), gasol och vatten.

Dina egenskaper och kvalifikationer
Lösningsorienterad
God samarbetsförmåga
Van att jobba i högt tempo
Serviceinriktad; vårat motto är att leva upp till kundernas förväntningar och ge bra service både före och efter köpet.
Erfarenhet av 12 volt är meriterande då det förekommer överallt i husvagnar och husbilar.
B-körkort är ett krav

Tycker du beskrivningen passar in på dig kan vi berätta att du är välkommen till ett stimulerande men också krävande arbete inom den roligaste av branscher nämligen fritid och nöjen! Som medarbetare hos oss blir du en i vårt härliga gäng som har roligt på jobbet och jobbar hårt även när de flesta vill vara lediga, nämligen sommaren. Vi måste finnas tillhands när våra kunder behöver oss.
Kontakt och ansökan
Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev senast 2024-12-15. Kom ihåg att skriva vad du gör idag och varför du söker detta jobb. Löpande urval kommer att ske, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sök tjänsten via vår hemsida: https://tumbo.se/foretaget/lediga-tjanster/
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida www.tumbo.se. Frågor besvaras av Magnus Niburg, verkmästare 016-200 68 83.

Vi har valt att genomföra denna rekrytering själva och undanber oss samtal från telefonförsäljare från andra jobbsökarsajter.

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 21
Tumbo Husvagnar AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda. Vi finns i Tumbo 1,5 mil från Eskilstuna, 3,5 mil från Västerås. Verksamheten är försäljning av husvagnar och husbilar, både nytt (Dethleffs, Sunlight, Bürstner, Malibu, Hobby, Rapido, Itineo, Dreamer, Globecar och Roadcar) och begagnat. Vi har även en stor, välsorterad butik samt serviceverkstad. Vi är ett framgångsrikt företag inom vår bransch.
Företaget söker nu en butikssäljare till vår tillbehörsbutik för tillsvidare anställning med tillträde enligt överenskommelse.
Du som söker skall ha erfarenhet från butiksarbete och gärna reservdelshantering samt ha mycket god datorvana då vi hanterar många olika data- och reservdelsprogram. Du bör äga stort ordnings-sinne och sörja för god ordning och reda i allt du gör. Du kommer att tillsammans med flera kollegor jobba i vår kundbutik samt med reservdelsförsörjningen till våra mekaniker i verkstan och blir en länk mellan butik/lager och verkstad. Det är viktigt att du är självgående.
Det dagliga arbetet i butiken innebär att du växlar mellan att hjälpa kunder, beställa reservdelar, stå i kassan, arbeta på lagret samt upplockning av varor. Du kommer att arbeta med offert och orderhantering, samt inköp från leverantörer. Det ställer krav på hantering av affärssystem och att ha ett sinne för affärer. Personalen i butiken ansvarar för sortiment, urval, exponering samt logistik.
Arbetet ställer krav på en god fysik eftersom tunga lyft förekommer. Arbetet innebär även helgarbete. B-körkort är ett krav.
Som medarbetare hos oss blir du en i vårt härliga gäng som har roligt på jobbet och jobbar hårt även när de flesta vill vara lediga, nämligen sommaren. Vi söker dig som är en lagspelare och trivs att arbeta i ett team men samtidigt kan vara självgående. Vi har periodvis ett mycket högt tempo och kundtryck varför du måste ha hög stresströskel och ett flexibelt arbetssätt och tåla att omgivningen ställer krav på dig. Vårt motto är att leva upp till våra kunders höga krav och förväntningar och ge kunden bra service både före och efter köpet. Där har du som butiksmedarbetare ett stort ansvar att förvalta kundens förtroende åt företaget.
Tycker du beskrivningen passar in på dig är du välkommen till ett stimulerande men också krävande arbete inom den roligaste av branscher, nämligen fritidsfordon.
Kontakt och ansökan
Löpande urval kommer att ske så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är 2024-12-05. Kom ihåg att skriva vad du gör idag och varför du söker detta jobb. Ange också vilken vana du har från butik samt vilken nivå din datorkunskap ligger på. Ansökan, bestående av ett personligt brev samt CV, skickas via formuläret på vår hemsida
https://tumbo.se/foretaget/lediga-tjanster/
Kontaktperson: Cecilia Östling 016-200 68 74, cecilia@tumbo.se.
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida www.tumbo.se. Skicka sedan in din ansökan och låt oss få veta varför vi skall anställa just dig!
Vi har valt att genomföra denna rekrytering själva och undanber oss därför samtal och mail från rekryteringsföretag och sajter som erbjuder rekryteringshjälp!

Ansök nu

Säljare

Bilförsäljare
Läs mer Okt 15
Tumbo Husvagnar AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda. Vi finns i Tumbo 1,5 mil från Eskilstuna, 3,5 mil från Västerås. Verksamheten är försäljning av husvagnar och husbilar, både nytt (Dethleffs, Sunlight, Hobby, Bürstner, Malibu, Roadcar, Globecar, Dreamer, Itineo och Rapido) och begagnat. Vi har även en butik samt en stor serviceverkstad. Vi är ett framgångsrikt företag inom vår bransch och levererar ca 1000 fordon per år.
Vi söker nu en Säljare för tillsvidare anställning med tillträde enligt överenskommelse.
Du som söker skall vara gediget intresserad av försäljning och tycka om att ta hand om säljprocessen från början till slut, vilket innefattar en del administration och datahantering. Även fotografering av husvagnar och husbilar till våra sociala medier ingår i arbetsuppgifterna. Du behöver kunna uttrycka dig korrekt på svenska i tal och skrift.
Vi söker dig som är självgående, har ambitioner, och även tål att omgivningen ställer krav på dig. Våra kunder gör en stor investering när de köper våra produkter och har därför krav och förväntningar på produkten de köpt. Vårt motto är att leva upp till dessa och ge kunden bra service både före och efter köpet. Där har du som säljare ett stort ansvar att förvalta kundens förtroende åt företaget. En god affär är bra för alla parter.
Du behöver inte ha kunskap om våra produkter men du måste definitivt ha viljan att lära dig. Vi har förmånen att sälja en produkt som kunder köper för att de vill, inte för att de måste. Är detta ett jobb för dig kan vi berätta att du är välkommen till ett stimulerande men också krävande arbete inom den roligaste av branscher nämligen fritid och nöjen.
Som medarbetare hos oss blir du en i vårt härliga gäng som har roligt på jobbet och jobbar hårt även när de flesta vill vara lediga, nämligen sommaren. Vi måste finnas på plats när kunderna efterfrågar våra produkter och tjänster, därför arbetar vi även helger.


Kontakt och ansökan
Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev senast 2024-11-30. Kom ihåg att skriva vad du gör idag och varför du söker detta jobb. Löpande urval kommer att ske, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Sök tjänsten via vår hemsida: www.tumbo.se/foretaget/lediga-tjanster/.
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida www.tumbo.se. Frågor besvaras av personalansvarig Cecilia Östling 016-200 68 74.
Välkommen med din ansökan!


Vi har valt att genomföra denna rekrytering själva och undanber oss samtal från telefonförsäljare från andra jobbsökarsajter!

Ansök nu