Eskilstuna: Servicechef Eskilstuna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicechef Eskilstuna i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-08 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi dig som vill vara med och driva ett framgångsrikt team med montörer inom VVS i Eskilstuna. Det är en kombinerad roll där du har stort säljfokus, leder och fördelar arbetet och samordnar projekt samtidigt som du har fullt personalansvar för montörerna i området. Du blir en del av ett företag i framkant i sin bransch där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att utveckla företaget framåt.

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett företag med god laganda där ni tillsammans arbetar för att utveckla företaget framåt. Det finns möjlighet till utveckling i företaget och du kommer tillsammans med din närmsta chef att sätta upp mål för att driva avdelningen framåt. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar. Du erbjuds bland annat: Marknadsmässig lön  
28 dagars semester  
Gemenskap och möjlighet till utveckling
Företagsbil

Vem söker vi? 

Erfarenhet från en tidigare ledande position inom service, VVS, byggbranschen eller eftermarknad. Har du erfarenhet av att ha arbetat i VVS branschen är detta meriterande. Vi ser också att du har erfarenhet av att arbeta mot externa kunder och med försäljning sen tidigare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har god vana av att arbeta med administration, affärssystem och har ett sinne för affären. Ditt ledarskap präglas av coaching, uppföljning och engagemang. Rollen kräver att du har hög servicekänsla, klarar av tuffa samtal och har god kommunikativ förmåga. Du är trygg och inger förtroende mot både kunder och medarbetare. Vi söker dig som är hungrig, vågar ta dig ann en utmaning och är driven. Du är en riktig problemlösare som är strukturerad och som klarar av att ha många bollar i luften.

Vad innebär rollen?

Som Servicechef kommer du ha det operativa ansvaret att förvalta, driva och fortsätta arbetet med att utveckla en lönsam och effektiv serviceaffären. Detta innebär bland annat att du kommer ha ansvaret för rekrytering och bemanning av personal i ditt område samt att du kommer leda och ha det övergripande ansvaret för utförande av serviceavdelningen. I detta område arbetar ett team mycket skickliga montörer och du kommer ha det direkta personalansvaret för dem. Då montörerna stöter på många hinder under en arbetsdag kommer det vara ditt ansvar att stötta och coacha dem i allt från hantering av administration till att lösa problem som kan uppstå på fältet. I rollen förväntas du upprätthålla och bearbeta affären framåt med kunder och befintliga serviceavtal. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins.

Om 2Complete

Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Arbetsledare, VVS

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Arbetsledare, VVS.

Filialchef VS Mälardalen Eskilstuna service

Läs mer Feb 10
Filialchef VS Mälardalen Eskilstuna service

Bravida VS Mälardalen har högt uppsatta mål och en vilja att fortsätta växa. Nu söker vi en driven filialchef som trivs med att självständigt driva och utveckla sin filial men med det stora företagets gemenskap och trygghet som finns.

 

Beskrivning av tjänsten


Som filialchef på Bravida VS Mälardalen service har du ett helhetsansvar för verksamhet och medarbetare. På ett engagerat och målinriktat sätt driver och utvecklar du affärer och kundrelationer.

Tillsammans med dina medarbetare och serviceledare bygger du ett team med målsättning att få filialen att växa och utvecklas.

 

Arbetsuppgifter


• Att med utgångspunkt i verksamhetsmål, strategi och företagets policy leda och utveckla filialens verksamhet och personal för att uppnå bästa möjliga lönsamhet
• Kundbearbetning: bygga kundrelationer, bearbeta marknaden och utveckla affärer genom att identifiera nya möjligheter och anpassa kunderbjudanden efter behov
• I rollen som filialchef kommer du ha personalansvar för 10 personer, 9 montörer och 1 tjänstemän
• Leda och fördela arbetet, utveckla personalens kompetens och genomföra medarbetarsamtal och lönesamtal 
• Ansvara för att projekt följs upp med avseende på arbetsmiljö, kvalitet och ekonomi
• Genom ditt engagemang aktivt bidra till regionens och företagets utveckling

 

Du erbjuds

En rolig och utmanande roll där du har möjlighet att påverka och utveckla både verksamheten och ditt eget ledarskap. Filialen är välskött med en väl inarbetad kundbas och för att kunna erbjuda helhetslösningar finns ett nära samarbete med övriga avdelningar på orten. Du kommer ha avdelningschefen Cecilia Pettersson som din närmsta chef. Cecilia är en omtyckt ledare som dessutom tilldelades pris som årets ledare av Bravida 2023.

 

Vi söker dig som

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från VS-branschen som serviceledare, projektledare, platschef eller annan liknande roll. Som person är du självständig och trygg i din ledarroll. Du drivs av att bedriva utveckling, göra affärer och få dina medarbetare att växa. För att lyckas i rollen krävs vidare att du är strukturerad och har goda kunskaper inom administration och ekonomi. Körkort B är ett krav. Följande egenskaper är värdefulla för tjänsten:


• Resultatinriktad
• Att såväl kortsiktigt som långsiktigt kunna nå uppsatta mål
• Affärsmässig
• Socialt självsäker
• Kundinriktad

Bravida erbjuder dig en plats att växa och utvecklas tillsammans med ett team av erfarna kollegor i en region som vågar satsa. 

För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:



• Vara en serviceinriktad lagspelare. På Bravida jobbar vi i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet
• Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
• Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd
• Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar

 

Bravida som arbetsgivare

Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare!
Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.

Förutom förmåner som exempelvis förmånsbil, hälsoundersökning, möjlighet att hyra en fjällstuga i Sälen erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utvecklig och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

 

Hur söker jag jobbet?


Du är välkommen med din ansökan senast den 28 februari 2025. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum därför ber vi dig skicka in din ansökan snarast. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter.
Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se

Ansök nu

Projektledare VS Entreprenad till Bravida, Eskilstuna

Läs mer Nov 11
Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? På Bravida är vi teknikproffs som gör jobbet ordentligt. Vi kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Nu söker vi en projektledare till vår VS entreprenadavdelning i Eskilstuna.  

Om tjänsten

I rollen som projektledare på Bravida kommer du ha helhetsansvaret i projektet och tillsammans med ditt team driva projekten genom samtliga faser från projektplanering till leverans. Här arbetar du med affärsutveckling, driver kontakten med kunder samt ansvarar för tidplan, ekonomi och uppföljning av projekten.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
  Att ansvara för äta-kalkylering, resultat och utförande av projekt
Att utveckla och bevara kundrelationer
Arbete med bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete
Att leda och engagera medarbetare
Att vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten
 
Som projektledare på Bravida får du frihet under ansvar och möjlighet att arbeta med avancerade projekt i teknikens framkant. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse för affären.

På entreprenadavdelning i Eskilstuna har vi stor variation i de projekt vi arbetar i, från större till lite mindre projekt. Våra kunder är verksamma inom många områden, både inom den privata och offentliga sektorn. Vi på entreprenad står dessutom inför en spännande digitaliseringsresa där vi kommer få ta del av den nyaste tekniken för att kunna digitalisera vårt arbetssätt. I rollen rapporterar löpande till filialchef. Hos oss på blir du en del av ett härligt och kompetent gäng på cirka 30 medarbetare som tillsammans strävar att skapa trivsel på arbetsplatsen.

Bravida, är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! På Bravida arbetar vi som ett team och det innebär att vi också tar hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch, tjänstebil och möjlighet att hyra fjällstuga. Utöver detta är din utveckling viktig för oss och därför satsar vi på interna utbildningar via Bravidaskolan som öppnar upp nya vägar för dig och dina kollegor. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas!


Är det här du?

För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 3 års erfarenhet som projektledare och starkt meriterande om du har erfarenhet inom VS. Vidare har du erfarenhet av projektadministration och projektdokumentering, kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på svenska och gärna engelska. B-körkort är ett krav.

Vi ser gärna att du som person har ett starkt driv, är engagerad och affärsmässig i din yrkesroll. Det är viktigt att du är van vid att arbeta på ett systematiskt arbetssätt och duktig på planera ditt arbete. Vidare ser vi att du är kommunikativ, nyfiken och flexibel då du kommer att ansvara för många kontaktytor både inom och utanför organisationen. Vi ser även att du har ett intresse för digitalisering då det är ett fokusområde för oss.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Bravida med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Mikaela Hansson på 08-120 50 425. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Ingenjör, montör, VVS, el, vent, rör, kalkylator, projektledare, kyla, vs,

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från 2Complete AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från 2Complete AB .

Fibertekniker

Fibertekniker/Fiberinstallatör
Läs mer Maj 14
Vill du tillhöra ett team med god sammanhållning samt arbeta i en roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi tjänsten för dig som Fibertekniker.

Vad erbjuder vi?
• En platt organisation i en internationell miljö
• Snabbväxande bolag
• Ett bolag som uppmuntrar till kompetensutveckling
• 5000 kronor i friskvårdsbidrag
• Ett drivet team med bra laganda
• Bra lön plus bonus månadsvis

Vem söker vi?
För att lyckas i rollen söker vi dig som är driven, lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga.

Vi söker dig som:
• Har en god prioriteringsförmåga.
• Är lösnings orienterad med kvalitativ känsla.
• Är driven och snabbtänkt.
• Är målmedveten.
• Gillar högt tempo och är stresstålig.
• Trivs med att arbeta i en självständig roll med stort ansvar.

Krav:
• B-körkort.
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska.
• Möjlighet till beredskap.

Vad innebär rollen?
Rollen som fibertekniker är bred och du kommer arbeta med alla förekommande arbeten så som slutkunder, drift och underhåll. Arbetsuppgifter kan vara allt från att blåsa singelfiber, flytta fiberomvandlare till att hantera driftstörningar, gräva gropar och svetsa mikrokablar. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17, beredskap 7 dagar var 5e vecka.

Arbetsuppgifter:
• Driftstörningar.
• Serviceärenden hos slutkunder.
• Förvaltning av områdesnoder
• Nya installationer.

”Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har sedan 2019 etablerat sig utomlands och finns för närvarande också i Tyskland, USA och Storbritannien. Vår affärsmodell är att bygga, äga och förvalta fiberinfrastruktur och bidrar på så sätt till samhällets digitala omställning. Open Infra är en unik kombination av liten organisation med stor entreprenörsanda, samtidigt som vi är finansiellt starka med balansomslutning om 8 miljarder SEK. Här verkar du i en miljö av snabba beslutsvägar och kreativt tänkande.

På Open Infra råder en avslappnad och lättsam atmosfär. Vi har hundar på kontoret och spelar musik i bakgrunden – trivsel är viktigt för oss. Vi är inte rädda för att vara oss själva och uppmuntrar till öppenhet och spontanitet. Som en del av vårt team får du också möjlighet att vara med på våra spontana after work-event och aktiviteter. Vi värdesätter balans mellan arbete och fritid och erbjuder kollektivavtal. Bolaget sitter i ljusa fina lokaler i Frösundavik i Stockholm.”

Detta är en direktrekrytering där du blir anställd av Open Infra med deras goda förmåner och villkor. Open Infra har som standard att genomföra bakgrundskontroller i alla sina rekryteringsprocesser. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Ansök nu

Projektledare inom VVS sökes till Eskilstuna

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Feb 7
Dina arbetsuppgifter
Är du en ordningsam, målinriktad och anpassningsbar Projektledare som letar nya utmaningar? Har du erfarenhet av entreprenad inom VVS och vill utvecklas i ett spännande bolag? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Projektledare med inriktning VVS inom entreprenad. I rollen kommer du att hantera hela projekt från uppstart, genomförande och till igenstängning. Du är operativt ansvarig över alla delar av projektet så som budget, tidsplan, daglig drift, inköp samt kontakt med underentreprenad. Du har arbetsledande ansvar över montörer och svara för att samtliga regelverk följs. Du är kontaktperson till beställare, leverantörer och förväntas skapa och verka för en god kommunikation både internt och externt. I rollen rapporterar du direkt till bolagets VD.

Detta är en rekrytering med anställning direkt hos vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och/eller eftergymnasial relevant utbildning inom VVS och entreprenad. Du har hög systemkunskap och det är meriterande med kunskaper inom Entré, Symbrio eller liknande system. Vår kund arbetar med ISO-system ISO 9001, 14001, 3834. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Körkort är ett krav.

Som person är du strukturerad, förtroendeingivande och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina projekt självständigt. Du har en hög förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu

Projektledare inom VVS sökes till Eskilstuna

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Feb 10
Dina arbetsuppgifter
Är du en ordningsam, målinriktad och anpassningsbar Projektledare som letar nya utmaningar? Har du erfarenhet av entreprenad inom VVS och vill utvecklas i ett spännande bolag? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Projektledare med inriktning VVS inom entreprenad. I rollen kommer du att hantera hela projekt från uppstart, genomförande och till igenstängning. Du är operativt ansvarig över alla delar av projektet så som budget, tidsplan, daglig drift, inköp samt kontakt med underentreprenad. Du har arbetsledande ansvar över montörer och svara för att samtliga regelverk följs. Du är kontaktperson till beställare, leverantörer och förväntas skapa och verka för en god kommunikation både internt och externt. I rollen rapporterar du direkt till bolagets VD.

Detta är en rekrytering med anställning direkt hos vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och/eller eftergymnasial relevant utbildning inom VVS och entreprenad. Du har hög systemkunskap och det är meriterande med kunskaper inom Entré, Symbrio eller liknande system. Vår kund arbetar med ISO-system ISO 9001, 14001, 3834. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Körkort är ett krav.

Som person är du strukturerad, förtroendeingivande och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina projekt självständigt. Du har en hög förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu

Projektledare inom VVS sökes till Eskilstuna

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Jan 7
Dina arbetsuppgifter
Är du en ordningsam, målinriktad och anpassningsbar Projektledare som letar nya utmaningar? Har du erfarenhet av entreprenad inom VVS och vill utvecklas i ett spännande bolag? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Projektledare med inriktning VVS inom entreprenad. I rollen kommer du att hantera hela projekt från uppstart, genomförande och till igenstängning. Du är operativt ansvarig över alla delar av projektet så som budget, tidsplan, daglig drift, inköp samt kontakt med underentreprenad. Du har arbetsledande ansvar över montörer och svara för att samtliga regelverk följs. Du är kontaktperson till beställare, leverantörer och förväntas skapa och verka för en god kommunikation både internt och externt. I rollen rapporterar du direkt till bolagets VD.

Detta är en rekrytering med anställning direkt hos vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och/eller eftergymnasial relevant utbildning inom VVS och entreprenad. Du har hög systemkunskap och det är meriterande med kunskaper inom Entré, Symbrio eller liknande system. Vår kund arbetar med ISO-system ISO 9001, 14001, 3834. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Körkort är ett krav.

Som person är du strukturerad, förtroendeingivande och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina projekt självständigt. Du har en hög förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu

Projektledare inom VVS sökes till Eskilstuna

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Jan 20
Dina arbetsuppgifter
Är du en ordningsam, målinriktad och anpassningsbar Projektledare som letar nya utmaningar? Har du erfarenhet av entreprenad inom VVS och vill utvecklas i ett spännande bolag? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Projektledare med inriktning VVS inom entreprenad. I rollen kommer du att hantera hela projekt från uppstart, genomförande och till igenstängning. Du är operativt ansvarig över alla delar av projektet så som budget, tidsplan, daglig drift, inköp samt kontakt med underentreprenad. Du har arbetsledande ansvar över montörer och svara för att samtliga regelverk följs. Du är kontaktperson till beställare, leverantörer och förväntas skapa och verka för en god kommunikation både internt och externt. I rollen rapporterar du direkt till bolagets VD.

Detta är en rekrytering med anställning direkt hos vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och/eller eftergymnasial relevant utbildning inom VVS och entreprenad. Du har hög systemkunskap och det är meriterande med kunskaper inom Entré, Symbrio eller liknande system. Vår kund arbetar med ISO-system ISO 9001, 14001, 3834. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Körkort är ett krav.

Som person är du strukturerad, förtroendeingivande och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina projekt självständigt. Du har en hög förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu