Eskilstuna: Marknadsansvarig E-handel | Globalt företag | Eskilstuna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marknadsansvarig E-handel | Globalt företag | Eskilstuna i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-07 // Varaktighet: Heltid

Är du en driven och strategisk marknadsförare med passion för e-handel? Vår internationella kund i Eskilstuna söker nu en Marknadsansvarig för att leda och utveckla deras digitala närvaro. Ta chansen att göra skillnad i en dynamisk miljö där din kreativitet och kunskap står i centrum.

Om tjänsten

Som Marknadsansvarig E-handel kommer du att ansvara för att utveckla och implementera strategier för att öka försäljningen online. Du kommer att analysera marknadstrender, optimera digitala kampanjer och hantera e-handelsplattformens dagliga drift. Därtill kommer du att samarbeta med interna och externa parter för att säkerställa en sömlös kundupplevelse samt övervaka och rapportera nyckeltal för att kontinuerligt förbättra vår kunds digitala närvaro och konkurrenskraft på marknaden.

Om dig

Formell kompetens

Vi söker dig som har en relevant akademisk examen inom marknadsföring, ekonomi eller liknande område. Du bör ha minst två års erfarenhet av arbete med e-handel och digital marknadsföring. Vi ser också att du har dokumenterad erfarenhet av att leda projekt och kampanjer samt goda kunskaper i analysverktyg. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Meriterande

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med internationella marknader och kunskap om olika e-handelsplattformar. Tidigare erfarenhet av att arbeta med CRM-system som Salesforce, och kundsegmentering är också ett plus. Om du har utbildning eller certifiering inom digital analys eller marknadsföringsstrategier, ses detta som en fördel, likväl som uppföljning av ROI.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Hanna Karlsson via e-post: hanna.karlsson@lernia.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Marknadskommunikatör

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Marknadskommunikatör.

Digital Marketing Manager till Wavin, en del av Orbia

Läs mer Jan 17
Wavin ger dig den perfekta möjligheten att leda och förbättra den digitala närvaron över Norden i nära samarbete med vårt starka regionala och globala marknadsföringsteam. I denna roll kommer du att använda din kompetens och hålla dig uppdaterad på de senaste trenderna inom automation, digitala plattformar, SEO och UX.

Drivs du av att skapa fantastiska digitala kampanjer och förvandla dem till något extraordinärt? Har du djupgående kunskap om digitalt arbete inom B2B och en passion för att skapa en webbupplevelse som driver hög trafik? Välkommen till denna seniora digitala roll som Digital Marketing Manager!

Förutom att implementera och optimera den digitala agendan kommer du även att vara den primära kontaktpunkten för den svenska kommersiella organisationen och stödja Sverige i samarbete med de andra personerna i det nordiska MarCom-teamet.

Din möjlighet
I rollen som Digital Marketing Manager blir du en stark digital spelare i vårt nordiska marknadsföringsteam på Wavin, där vi strävar efter att skapa positiv förändring i världen genom att bygga beboeliga och älskvärda miljöer. Tillsammans med dina kollegor i Danmark och Norge (supportar Finland) kommer du att spela en nyckelroll i att skapa värde och resultat för våra kunder.

Ditt huvudansvar kommer att vara att säkerställa att vår hemsida fungerar optimalt, stödja kampanjaktiviteter i de nordiska länderna och samarbeta med Wavin digitala avdelning. Du kommer också att hantera kampanjer över olika digitala kanaler, optimera kundresan och säkerställa fokus på ROI för våra digitala aktiviteter. Samt ansvara för att våra sociala medier underhålls och uppdateras med rätt innehåll.

De fyra huvudområdena kommer att inkludera:

* Marketing automation
* Performance marketing
* Lead management
* Hantering av digitala partners och kanaler

Du kommer att utveckla och förbättra webbplatsupplevelsen genom organiska och betalda kanaler, skapa och förbättra automatiseringsflöden med HubSpot, analysera kampanjresultat och stödja digital aktivering över olika kanaler och marknader.
Du rapporterar till chefen som sitter i Danmark, så vi ser gärna att du är en självgående person som kan planera din egen tid, vågar driva på och ta egna beslut. Det ingår inget personalansvar i rollen.

Din kompetens och erfarenhet
För att lyckas i denna position behöver du vara en teknikkunnig professionell person med mycket god samarbetsförmåga, med nära samarbete med både det nordiska teamet och säljteamet i Eskilstuna och Sverige. Du förstår värdet av bra innehåll, men fokuserar huvudsakligen på den tekniska aspekten av marknadsföring. Med din positiva och proaktiva inställning tar du ansvar för digitala verktyg och plattformar och har förmågan att översätta din vision och kunskap till kollegor med olika kompetensområden.

Vi söker dig med en bakgrund inom digital marknadsföring, minst 5 års erfarenhet i liknande befattning och kompetens inom:

* Hubspot
* CMS (Content stack)
* Google Analytics och Google Ads
* CRM (Dynamics)
* SEO - vi använder BrightEdge




I rollen krävs kunskaper i svenska och engelska på en professionell nivå, det meriterande med kunskaper i danska, norska eller finska. Vi tillämpar hybrid arbetsmodell och arbetar på kontoret i Kjula, utanför Eskilstuna minst tre dagar i veckan.

Som en del av vårt fantastiska team på Wavin kommer du att få arbeta i en stöttande och mångfaldsfrämjande kultur där vi uppmuntrar varje individ att utveckla sina talanger. Förutom detta erbjuder vi en konkurrenskraftig ersättning och förmåner.

Mer om Wavin och Orbia
Som innovatörer inom hållbar vatteninfrastruktur fokuserar vi på att skapa positiv förändring i världen, ledda av vårt syfte att bygga hälsosamma, hållbara miljöer tillsammans med våra kunder. För mer information om vårt syfte och vision, se gärna denna film. https://www.youtube.com/watch?v=UbEI2rrTpGY&t=10s
Wavin är en innovativ leverantör av lösningar för bygg- och infrastruktur över hela världen. Med över 60 års erfarenhet hanterar vi några av världens största utmaningar - vattenförsörjning, sanitet, klimatbeständiga städer och effektivt byggande.

Wavin fokuserar på att skapa en positiv förändring i världen och vår passion är att bygga för en hållbar framtid. Platser där människor trivs och mår bra. Vi samarbetar med ledare, ingenjörer, konsulter och installatörer för att skapa framtidssäkra städer med bekväma och energieffektiva byggnader. Wavin är en del av Orbia, ett företagskluster med ett gemensamt syfte - att främja livet runt om i världen. Wavin har 12 000 anställda i över 40 länder världen över.

Kontaktperson
Ansök direkt via www.jeffersonwells.se. För mer information kontakta gärna Jefferson Wells rekryteringskonsult Thomas Andersson på 070-276 99 53. Urval kommer ske löpande och ansökningar tas emot så länge annonsen är aktiv.

Ansök nu

Volution Sweden AB söker Teknisk Kommunikatör

Läs mer Okt 6
Volution Sweden AB fortsätter sin tillväxtresa och söker nu en Teknisk Kommunikatör till sitt kontor i Hälleforsnäs!

Denna tjänst är en tillsvidareanställning på heltid.
I denna rekrytering har Volution Sweden AB valt att samarbeta med Poolia som håller i urval och intervjuer.
Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare.

Om tjänsten
I rollen som Som Teknisk Kommunikatör hos Volution Sweden ansvarar du för extern teknisk kommunikation på alla våra marknader (tillsammans med våra systerbolag), genom kommunikationskanaler som LinkedIn, YouTube, webb, nyhetsbrev, fackpress och broschyrmaterial.

Rollen är en del av teknikavdelningen och kommer samarbeta tätt med andra avdelningar så som marknad och produktansvariga där du säkerställer att Volution Sweden marknadsförings- och kommunikationsplan underhålls och följs. Arbete med översättningar, renderingar utifrån tekniska filer och illustrationer är också en del av din arbetsvardag

- Utformar och underhåller säljande och tekniska beskrivningar av ventilationsprodukter i vårt PIM-system.
- Skriver tekniska manualer och uppmärksammar när redan existerande manualer behöver revideras och anpassas för att alltid vara up-to-date.
- Ur ett kundperspektiv ser du även till att webbsidor och broschyrer innehåller relevant, attraktiv och korrekt information om våra produkter.
- Vidare planerar, samordnar och utarbetar du kommunikationsmaterial i samarbete med andra avdelningar inom företaget för att sedan säkerställa att förväntat resultat uppnås genom bland annat språkgranskning.
- Att skapa struktur och effektivisera våra manualer och produkttexter ligger högt på din agenda.


Hos oss får du en spännande roll och ett varierande arbete tillsammans med ett väl erfaret och kompetent team.
Du får en stor påverkansmöjlighet att utveckla och stärka våra varumärken, främja vår försäljning och öka våra produkters värde och vara högst bidragande i vår utvecklingsresa!



Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område eller erfarenhet av att arbeta i rollen som teknisk skribent/teknisk kommunikatör.

Har du erfarenhet av program som till exempel Solid Works Visulize och Adobe Creative Cloud är det meriterande. Förståelse och att kunna skriva i övriga nordiska språk är även det meriterande.

För oss är dina personliga egenskaper av stor vikt- att du har tekniskt intresse och förståelse för slutanvändaren som skall förstå våra tekniska beskrivningar. Du är prestigelös och en driven kommunikatör i såväl tal som skrift. Rollen samarbetar nära med andra funktioner, så att du gillar att arbeta i olika uppsättningar/team är för oss en självklarhet, likaväl har inte något emot att ta fram texter och beskrivningar på egen hand.



Om verksamheten
Volution Sweden AB ingår i Volution-koncernen som är ett börsnoterat bolag med huvudkontor i UK. Gruppen består av ett flertal företag som främst arbetar inom ventilation. I nordiska divisionen ingår Volution Sweden, VoltAir System, Pamon och Air Connection med huvudkontor i Växjö. Vi är inne i en expansiv fas och vi vill fortsätta växa genom förvärv av nya verksamheter och genom organisk tillväxt i våra befintliga verksamheter. Verksamheten i Växjö är sedan 2022 baserad centralt i nya fräscha lokaler.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Vi söker en Content Manager i Eskilstuna!

Läs mer Dec 14
Dina arbetsuppgifter

Vår kund söker nu en Content Manager som brinner för att skapa bra innehåll! I detta uppdrag kommer du att vara en viktig del i kundens resa, i skapandet av bra innehåll till de digitala kanalerna.

Vår kund söker dig som kommer att vara deras nästa lagspelare och som är redo att utveckla ’’best practise’’-innehåll för kundens marknadsföringskanaler. Du kommer att vara en del av Content Development-teamet och ni tillhör Center of Competence (Coc). Du kommer även att ingå i ’’försäljningsregion Europa/internationellt’’. Detta uppdrag kommer att ge dig oändliga möjligheter för nya arbetssätt!

Uppdragsbeskrivning
Ditt huvudsakliga ansvar är att leda utvecklingsprojekt för marknadsföringsinnehåll samt skapa marknadsföringsbudskap och texter för kundens produkter och tjänster. Detta kommer du att göra i samarbete med ämnesexperter och kollegor inom varumärke, marknadsföring och kommunikation. Du kommer att definiera content-strukturen och ta fram det bästa från kundens premiumerbjudande.

Krav och erfarenhet
- Du har erfarenhet av att skapa kreativt innehåll, budskap och textutveckling.
- Vi söker dig som har en ’’digital-first mindset’’ och har erfarenhet av content-utveckling för digitala kanaler såsom på webben och sociala medier. Inklusive UX och SEO.
- Du är en person som vågar testa nya vägar och som lär sig av att övervinna svårigheter.
- Du har erfarenhet av effektivt arbete i olika team och är en lagspelare som har en ’’vi-gör-det-tillsammans’’-tänk.
- Du har goda kunskaper i Adobe Creative Suite för content-produktion.

Språk
- Du har goda kunskaper i svenska och engelska, skriftligt och muntligt.

Övrigt
- Vår kund erbjuder distansarbete på 25%


Tillträde och ansökan
Uppdragslängd: 2 jan 2023 – 31 dec 2023.
Sista ansökningsdag: 30 jan 2023.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan idag.

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

Hej Studentmedarbetare Kommunikation!

Läs mer Nov 4
För att våra två kommuner ska fungera i vardagen behövs just du med dina kunskaper och erfarenheter. Du kan vara vår nya Studentmedarbetare!

Vi är inne i en expansiv fas och söker nu en ny medarbetare. Du ansluter till ett modernt bolag med schyssta och modiga kollegor. Tveka inte, sök tjänsten och bli Eskilstuna Strängnäs Energi och Miljös nya Studentmedarbetare!

Framtid
Du erbjuds en omväxlande och spännande tjänst där du ges stora möjligheter att utvecklas. Var med på en resa med innovativa tekniska förbättringar där dina idéer är betydelsefulla.

Vår kommunikationsavdelning befinner sig i en utvecklingsfas. Som vår nya Studentmedarbetare spelar du en viktig roll i utvecklingen då du möjliggör att marknadskommunikatörerna kan lägga mer tid på strategiska och taktiska frågor. Dina arbetsuppgifter inkluderar – men är inte begränsade till – att bevaka vår gemensamma inkorg för uppdrag, skapa olika typer av innehåll i form av text och design, hantera brevutskick och göra enklare uppdateringar på webb och intranät. Du är en viktig del i att företaget når sina affärsmål, har nöjda kunder, bidrar till ett hållbart samhälle samt attraherar och behåller engagerade medarbetare.

För att lyckas väl i rollen har du relevant akademisk utbildning inom informationsdesign, marknadsföring eller annan motsvarande utbildning. Du är en serviceinriktad person och en van användare av programmen i Office-paketet och Adobe Creative Suite. Du har goda kunskaper i svenska och är bekväm med att ha kontakt med beställare via mejl, chatt och telefon.

”Vi vill sticka ut och alla gör sitt för att bidra till vår vision att skapa hållbart värde i allt vi gör.” Kjell Andersson

Engagemang
Medarbetarna är det viktigaste vi har! Vi värnar om hög trivselnivå på arbetsplatsen och att vi tillsammans arbetar med sammanhållning och en engagerande ”vi-känsla”. Vi är med och bygger det samhälle som vi alla vill bo och verka i. Både idag och imorgon.

Vid frågor kontakta Richard Fröjdendal, Kommunikationschef. Du når honom på 016-10 64 89 eller richard.frojdendal@esem.se.

En del av våra tjänster är säkerhetsklassade och omfattas av säkerhetsprövning med registerkontroll samt svenskt medborgarskap. Innan anställningsavtal kan skrivas lämnar alla ett drogtest.

Ansök senast den 20 november 2022.

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Lernia Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från Lernia Bemanning AB .

Montör I Lernia Bemanning & Rekrytering I Eskilstuna

Montör metallprodukter
Läs mer Maj 21
Är du en noggrann och tekniskt intresserad person som söker nya utmaningar? Vår kund i Eskilstuna söker skickliga montörer som brinner för kvalitet och precision. Här får du möjlighet att utvecklas och bli en del av ett dynamiskt team inom en framstående verksamhet. Ta chansen att forma din framtid idag!

Om tjänsten

Som montör kommer du att ansvara för att noggrant montera och installera olika komponenter enligt specifikationer och instruktioner från vår kund.

Om dig

Uppdraget startar löpande och därför ser vi gärna att du är tillgänglig inför sommaren.

Formell kompetens

Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som montör eller inom produktionsmiljö, samt att du har grundläggande kunskaper i att läsa tekniska ritningar och instruktioner. Du ska också ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, för att effektivt kunna kommunicera med teamet och följa säkerhetsföreskrifter.

Meriterande

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin eller liknande bransch. Certifikat inom svetsning eller annan teknisk specialisering är också önskvärt.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.seFör att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.se

Ansök nu

Skjutstativtruckförare I Globalt Företag I Eskilstuna

Truckförare
Läs mer Maj 5
Är du en erfaren skjutstativtruckförare som söker nästa utmaning? Vår kund i Eskilstuna erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där precision och effektivitet står i fokus. Ta chansen att bli en del av ett engagerat team och bidra till lagerhanteringen hos en framstående aktör inom sitt område. Ansök idag!

Om tjänsten

Som skjutstativtruckförare kommer du att ansvara för att hantera och förflytta varor inom lagret med hjälp av skjutstativtruck. Du kommer att plocka och ställa in produkter på lagerhyllor, samt säkerställa att varorna är korrekt inventerade. I dina arbetsuppgifter ingår även att lasta och lossa gods från lastbilar och att bidra till en effektiv och säker lagerhantering. Du kommer att arbeta nära andra teammedlemmar för att upprätthålla ordning och effektivitet.

Om dig

Formell kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och innehar ett giltigt truckkort för kategori B3. Du bör ha minst två års arbetslivserfarenhet inom lager eller logistik samt vana vid att arbeta i högt tempo. Grundläggande kunskaper i svenska är nödvändiga för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och förstå säkerhetsföreskrifter. Vi värdesätter din förmåga att arbeta självständigt samt att du är lösningsorienterad.

Meriterande

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med inventering och lagerhantering. Kunskap om lagerstyrningssystem och tidigare användning av ERP-system, såsom SAP, kan ge dig ett försprång. Erfarenhet av arbetsledning eller teamkoordination inom lagerverksamhet kan också vara en fördel. Om du har genomgått utbildning inom logistik eller har en certifiering inom säkerhetsarbete, ser vi det som ett plus i din ansökan.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.seVälkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.se.

Ansök nu

Teamledare I Globalt Företag I Eskilstuna

Teamledare
Läs mer Apr 3
Vår kund i Eskilstuna söker nu en dynamisk och engagerad teamledare som brinner för att utveckla och inspirera medarbetare. Om du är en naturlig ledare med starka kommunikationsfärdigheter och en förmåga att skapa ett effektivt och positivt arbetsklimat, kan detta vara din nästa karriärmöjlighet.

Om tjänsten

Som teamledare kommer du att leda och inspirera ditt team hos vår kund. Du ansvarar för att planera och koordinera projekt, följa upp på framsteg och säkerställa att teamet når sina mål. Du övervakar dagliga aktiviteter, löser problem och främjar en positiv arbetsmiljö. Du deltar i strategiska beslut, kommunicerar med andra avdelningar och rapporterar direkt till ledningen. Din roll innefattar också att utveckla och implementera effektiva arbetsprocesser för att optimera teamets prestationer.

Om dig

Formell kompetens

Det är krav att du har lagervana och tidigare erfarenhet av truckkörning (A1-4, B1-4). Du ska ha jobbat i team sedan tidigare med god förståelse för lagerflöde för att hålla introduktion, en bra gruppsammanhållning och implementera en bra samverkan mellan säkerhet och produktivitet.


Meriterande

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll inom vår bransch. En certifiering inom agil metodik eller projektledning är ett plus. Kunskap i att implementera förändringsprocesser och drivkraft att förbättra arbetsflöden bidrar positivt. Erfarenhet av internationella projekt och arbete i mångkulturella team är också önskvärt. Ytterligare språkkunskaper och förmåga att inspirera och motivera medarbetare kommer att ses som en fördel.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.seFör att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.se.

Ansök nu

Skjutstativtruckförare I Globalt Företag I Eskilstuna

Truckförare
Läs mer Mar 27
Är du en erfaren skjutstativtruckförare som söker nästa utmaning? Vår kund i Eskilstuna erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där precision och effektivitet står i fokus. Ta chansen att bli en del av ett engagerat team och bidra till lagerhanteringen hos en framstående aktör inom sitt område. Ansök idag!

Om tjänsten

Som skjutstativtruckförare kommer du att ansvara för att hantera och förflytta varor inom lagret med hjälp av skjutstativtruck. Du kommer att plocka och ställa in produkter på lagerhyllor, samt säkerställa att varorna är korrekt inventerade. I dina arbetsuppgifter ingår även att lasta och lossa gods från lastbilar och att bidra till en effektiv och säker lagerhantering. Du kommer att arbeta nära andra teammedlemmar för att upprätthålla ordning och effektivitet.

Om dig

Formell kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och innehar ett giltigt truckkort för kategori B3. Du bör ha minst två års arbetslivserfarenhet inom lager eller logistik samt vana vid att arbeta i högt tempo. Grundläggande kunskaper i svenska är nödvändiga för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och förstå säkerhetsföreskrifter. Vi värdesätter din förmåga att arbeta självständigt samt att du är lösningsorienterad.

Meriterande

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med inventering och lagerhantering. Kunskap om lagerstyrningssystem och tidigare användning av ERP-system, såsom SAP, kan ge dig ett försprång. Erfarenhet av arbetsledning eller teamkoordination inom lagerverksamhet kan också vara en fördel. Om du har genomgått utbildning inom logistik eller har en certifiering inom säkerhetsarbete, ser vi det som ett plus i din ansökan.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.seVälkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.se.

Ansök nu

Takläggare I Daniels Kvalitetstak I Eskilstuna & Strägnäs

Lärling, tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Mar 25
Är du en person med bakgrund inom byggbranschen? Daniels Kvalitetstak söker just nu nya medarbetare till deras erfarna team i Eskilstuna och Strängnäs där arbetsmoral och god fysik står i centrum. Ta chansen att utvecklas och bidra till hållbara taklösningar.

Om Tjänsten

Som takläggare på Daniels Kvalitetstak kommer du att arbeta med installation, reparation, och underhåll av tak. Du ansvarar för att säkerställa att arbetet utförs effektivt och enligt höga kvalitetsstandarder.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet inom byggbranschen som inte är rädd för att ta i när det krävs. Du bör ha god fysik och har lätt att följa nya regler och instruktioner. Du bör ha god vana med verktyg och gillar att jobba utomhus.

Meriterande

Du har tidigare erfarenhet som snickare eller takläggare.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: hanna.bertilsson@lernia.se

Ansök nu