Eskilstuna: Vi söker drivna och engagerade fastighetsmäklare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker drivna och engagerade fastighetsmäklare i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-07 // Varaktighet: Heltid

Brinner du för människor, affärer och fastigheter? Har du ett naturligt driv och vill jobba i ett bolag där kvalitet, ansvar och försäljning går hand i hand? Då vill vi prata med dig.


Vad vi erbjuder:
Färska och kvalitativa leads – direkt från vårt nätverk och aktiva kampanjer
Hög provisionsersättning – du får betalt för det du faktiskt levererar
Ett varumärke där kvalitet, ansvar och affärsmannaskap är i fokus
Frihet under ansvar – du styr din egen vardag med vårt stöd i ryggen



Möjlighet att växa med oss – både professionellt och ekonomiskt
Vi befinner oss i en expansiv fas och söker dig som vill växa tillsammans med oss. Hos oss finns goda möjligheter att ta ett större ansvar över tid och vara med och forma både rollen och företagets framtid. Vi värdesätter nya idéer och ett nytänkande synsätt – din kreativitet och ditt engagemang kan verkligen göra skillnad här.


Vi söker dig som:
Är registrerad fastighetsmäklare
Vill ha tillgång till riktiga affärsmöjligheter – inte bara “kontakter”
Är ansvarstagande, driven och engagerad
Älskar att göra affärer – och bryr dig på riktigt om dina kunder
Vill vara med och bygga något långsiktigt och värdeskapande



Om oss – Mälarhem Fastighetsförmedling
Mälarhem är en personlig och nytänkande mäklarbyrå med hjärtat i Mälardalen – just nu i en spännande expansionsfas. Vi växer, men med eftertanke. Här är det människorna som gör skillnaden – både kollegor och kunder.
Hos oss handlar det inte om att ha längst erfarenhet – det handlar om rätt personlighet, engagemang och viljan att lyckas. Vi tror på att ge rätt person rätt förutsättningar. Allt annat lär du dig längs vägen.
Vi jobbar tätt tillsammans med noggrant utvalda samarbetspartners, som fotografer, stylister och marknadsförare – alla med samma mål: att presentera våra kunders hem på bästa möjliga sätt. Vi är också nytänkande inom det digitala och använder smart teknik och marknadsföring för att våra bostäder ska synas där det räknas.
Hos Mälarhem sätter vi kvalitet över kvantitet. Vi bygger relationer, inte bara affärer. Vi strävar efter att varje affär ska kännas trygg, professionell och personlig – för både mäklare och kund.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Fastighetsmäklare

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Fastighetsmäklare.

Vi söker drivna och engagerade fastighetsmäklare!

Läs mer Maj 7
Brinner du för människor, affärer och fastigheter? Har du ett naturligt driv och vill jobba i ett bolag där kvalitet, ansvar och försäljning går hand i hand? Då vill vi prata med dig.


Vad vi erbjuder:
Färska och kvalitativa leads – direkt från vårt nätverk och aktiva kampanjer
Hög provisionsersättning – du får betalt för det du faktiskt levererar
Ett varumärke där kvalitet, ansvar och affärsmannaskap är i fokus
Frihet under ansvar – du styr din egen vardag med vårt stöd i ryggen



Möjlighet att växa med oss – både professionellt och ekonomiskt
Vi befinner oss i en expansiv fas och söker dig som vill växa tillsammans med oss. Hos oss finns goda möjligheter att ta ett större ansvar över tid och vara med och forma både rollen och företagets framtid. Vi värdesätter nya idéer och ett nytänkande synsätt – din kreativitet och ditt engagemang kan verkligen göra skillnad här.


Vi söker dig som:
Är registrerad fastighetsmäklare
Vill ha tillgång till riktiga affärsmöjligheter – inte bara “kontakter”
Är ansvarstagande, driven och engagerad
Älskar att göra affärer – och bryr dig på riktigt om dina kunder
Vill vara med och bygga något långsiktigt och värdeskapande



Om oss – Mälarhem Fastighetsförmedling
Mälarhem är en personlig och nytänkande mäklarbyrå med hjärtat i Mälardalen – just nu i en spännande expansionsfas. Vi växer, men med eftertanke. Här är det människorna som gör skillnaden – både kollegor och kunder.
Hos oss handlar det inte om att ha längst erfarenhet – det handlar om rätt personlighet, engagemang och viljan att lyckas. Vi tror på att ge rätt person rätt förutsättningar. Allt annat lär du dig längs vägen.
Vi jobbar tätt tillsammans med noggrant utvalda samarbetspartners, som fotografer, stylister och marknadsförare – alla med samma mål: att presentera våra kunders hem på bästa möjliga sätt. Vi är också nytänkande inom det digitala och använder smart teknik och marknadsföring för att våra bostäder ska synas där det räknas.
Hos Mälarhem sätter vi kvalitet över kvantitet. Vi bygger relationer, inte bara affärer. Vi strävar efter att varje affär ska kännas trygg, professionell och personlig – för både mäklare och kund.

Ansök nu

Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna

Läs mer Nov 18
Om tjänsten
Nu söker vi ytterligare en kollega som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv.
Vår bobutik i Eskilstuna består av ett team om nio personer med en kollegial atmosfär där vi fokuserar på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har kul på jobbet. Vi söker dig som är driven, social, ansvarstagande och teamorienterad. Du är registrerad mäklare, alternativt snart klar med dina studier till att bli registrerad mäklare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, tydliga mål och glädje. Vi erbjuder dig flexibilitet, ett fantastiskt team som ställer upp för varandra och dem bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är bra på- att vara mäklare.
Kravprofil
Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare

Vi erbjuder
Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners
Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system
Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor
En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt

Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att slå en signal eller skicka in din ansökan.
Om oss
Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.
Kontakt
Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Hampus Eklund hampus.eklund@svenskfast.se,Yvonne Eklund på yvonne.eklund@svenskfast.seeller TA-Partner Sofia Lundberg på sofia.lundberg@svenskfast.se, 076-771 92 32. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt.

Läs mer om oss här
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

Ansök nu

Uthyrare till Eskilstuna

Läs mer Jan 8
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och serviceminded kontorsansvarig till vårt team - kom och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på försäljning, visningar, event och marknadsföring.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

- Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Eskilstuna

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på mail henrik.kallaker@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsansvarig till Eskilstuna

Läs mer Maj 30
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi vunnit Kundkristallen för andra året i rad och utsågs till Great place to work 2022! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa.

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och engagerad person till en ny roll hos oss som Uthyrningsansvarig. Kom och utvecklas med oss!

Om tjänsten

I rollen som Uthyrningsansvarig kommer du att ansvara för att uthyrningsteamet uppnår organisationens uthyrningsmål. Med ditt coachande förhållningssätt och starka målfokus ser du till så att teamet presterar utefter de strategier och arbetssätt som du skapat för orten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbetsledning och formellt personalansvar för uthyrare på orten

- Ta fram strategier och utveckla arbetssätten för uthyrningen på orten

- Ansvara för att sätta upp mål för uthyrningen, samt säkerställa så att dessa mål uppfylls av teamet

- Analys och rapportering

- Omvärldsbevakning

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom fastighet, mäkleri eller annan utbildning som vi ser som relevant

- Dokumenterad erfarenhet av coachande ledarskap inom relationsskapande sälj

- Tidigare erfarenhet av analys och prognosarbete

- Arbetslivserfarenhet från en roll som inneburit formellt personalansvar för en grupp om minst 5 personer

- Goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet

- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

- Arbetslivserfarenhet från arbete med uthyrning av bostäder är meriterande

Som person är du driven, uthållig och trygg. Du har en stark förmåga att skapa en positiv och utvecklande miljö för dina medarbetare, där du med din coachande ledarskapsstil leder teamet framåt. Vidare är du professionell i ditt sätt att kommunicera såväl internt som externt. Vi sätter stor vikt vid ordning och reda, vilket förutsätter att du arbetar utefter ett strukturerat arbetssätt i kombination med ett stort affärs- och säljfokus.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Eskilstuna

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår Karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på henrik.kallaker@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetsmäklare till Eskilstuna

Läs mer Nov 17
Om tjänsten

Nu söker vi ytterligare en kollega som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv.

Vår bobutik i Eskilstuna består av ett team om tolv personer med en kollegial atmosfär där vi fokuserar på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har kul på jobbet. Vi söker dig som är driven, social, ansvarstagande och teamorienterad. Du är registrerad mäklare, alternativt snart klar med dina studier till att bli registrerad mäklare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, tydliga mål och glädje. Vi erbjuder dig flexibilitet, ett fantastiskt team som ställer upp för varandra och dem bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är utbildad på- att vara mäklare.

Kravprofil

- Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning.
- Talar och skriver svenska flytande. Övriga språkkunskaper är meriterande.
- Har lyckats driva igenom ett antal lyckade försäljningar.



Vi ger dig tillgång till

- Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 80 års branscherfarenhet.
- Vår framgångsrika försäljningsmetod (samt kontinuerlig kompetensutveckling), moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande.
- En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt.


Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att slå en signal eller skicka in din ansökan.

Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt.

Hos oss

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se

Om Svensk Fastighetsförmedling

Läs mer om oss här
https://jobb.svenskfast.se/

https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/

https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från Mälarhem Fastighetsförmedling AB

Hittar inga andra jobb i Eskilstuna från Mälarhem Fastighetsförmedling AB .