Eskilstuna: Kundservicemedarbetare till HSNG

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till HSNG i Eskilstuna. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Eskilstuna inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-06 // Varaktighet: Deltid

Vill du jobba extra på ett företag som andas energi, hälsa och framåtanda? Då är det här chansen du inte vill missa!
Om företaget  Brinner du också för en hälsosam livsstil och vill vara en del av ett team fullt med lagspelare? På HSNG - Health and Sports Nutrition Group HSNG AB strävar vi efter att erbjuda produkter i världsklass inom träning, hälsa & kost. Vi är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott & hälsoskott på den nordiska marknaden. HSNG AB består av Gymgrossisten.com och Bodystore.com. HSNG:s produkter säljs också i dagligvaruhandeln genom helägda Fitness Market Nordic. Vi brinner för våra kunder, vi utmanar & förbättrar och vi agerar alltid som föredömen. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och betyget är att vi flertal gånger utnämnts till ett av Sveriges mest framgångsrika företag.
Vad erbjuder rollen?
HSNG - Health and Sports Nutrition Group i Eskilstuna letar efter en driven och lösningsorienterad student som vill bli en viktig del av deras kundservice-team. Tjänsten är på deltid med en sysselsättning på 50%. I denna roll kommer du att vara del av ett team som arbetar inom kundservice mot olika länder och språk. Du kommer att: • Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt och sociala medier. • Hantera klagomål och reklamationer på ett lösningsorienterat sätt. • Ge vägledning om produkter, tjänster och processer. • Identifiera och lösa kundproblem snabbt och effektivt. • Eskalera mer komplexa ärenden till rätt avdelning. • Följa upp kundärenden och samla in värdefull feedback. • Aktivt föreslå förbättringar baserat på kundernas behov. • Utföra administrativa uppgifter som att dokumentera kundkontakter i vårt CRM-system, uppdatera kundinformation och skapa rapporter.
Vem är du?
Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Vi ser att du har en gymnasieutbildning och erfarenhet inom kundservice och av att arbeta med förbättringsarbete och kundfeedback. Det är ett krav att du behärskar finska och/eller danska flytande. Eftersom svenska är koncernspråket, är det också viktigt att du kan kommunicera obehindrat på svenska. Har du erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande är det också en fördel men inget krav. Som person är du lösningsorienterad, flexibel och trivs i ett högt tempo där du får fatta snabba beslut. Du har en empatisk förmåga och är lyhörd inför kundens behov samtidigt som du är självgående och ansvarstagande. Vi värdesätter också att du är en lagspelare som gärna samarbetar med kollegor och vill bidra till att utveckla både arbetssätt och kundupplevelse.
Är detta din perfekta match?
Hos HSNG får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö i toppmoderna lokaler där du kan påverka och förbättra våra processer samt kundupplevelse. Här arbetar vi för att skapa värde och långsiktiga relationer genom kvalitativ kundservice och att ständigt utvecklas i vår bransch. Vår arbetsmiljö präglas av öppenhet, samarbete och en stark vilja att leverera det allra bästa.
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 31.05 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Madelene Andersson, madelene.andersson@effektiv.se

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period.
Sökord
kundtjänst, kundservice, support, kundsupport, student, extrajobb

Alla platsannonser →

Andra jobb i Eskilstuna som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna som Kundtjänstmedarbetare.

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 22
Nytt
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!

Läs mer Maj 20
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! 
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. 
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! 

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. 


Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. 

Vem är du? 
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. 
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. 
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. 
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!

Läs mer Maj 19
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!

Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.


Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%

Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket


Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Eskilstuna från AB Effektiv Borås

Nedan visas andra jobb i Eskilstuna från AB Effektiv Borås .

Lagermedarbetare till kund i Eskilstuna

Lagerarbetare
Läs mer Maj 22
Nytt
Om företaget 
Vi på Effektiv söker nu engagerade lagermedarbetare till vår kund i Eskilstuna. Vi söker både personer på heltid men även deltid som har en annan huvudsaklig sysselsättning. 
Vad erbjuder rollen?
I rollen som lagermedarbetare kommer du att arbeta med varierande uppgifter inom logistik och lagerhantering. Du kommer att ha ett stort ansvar i ditt dagliga arbete och förväntas bidra till ett smidigt flöde i lagret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
-Plockning och packning av varor
-Returhantering och sortering
-Hantering av inkommande och utgående gods
-Truckkörning 
-Säkerställa att arbetet utförs effektivt och enligt säkerhetsrutiner
Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av arbete inom lager eller logistik och det är meriterande om du även har ett truckkort. Du är flexibel när det gäller arbetstider – dag- och kvällsskift förekommer. Du behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift, vilket är viktigt för att kunna kommunicera och ta del av arbetsinstruktioner.
Som person är du ansvarstagande, målmedveten och har en hög arbetsmoral. Du trivs i ett fysiskt arbete med högt tempo, är i god fysisk form och ser värdet i att vara en del av ett team där alla bidrar. Du arbetar noggrant, är självgående men fungerar också bra i samarbete med andra.
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 22 juni 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Madelene på madelene.andersson@effektiv.se 
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period.
Sökord
Lagermedarbetare, Lagerpersonal, Logistikmedarbetare, Lagerjobb, Logistik, Terminalarbetare, Orderplockare, Truckförare

Ansök nu

Maskinoperatör till HSNG

Operatör läkemedelstillverkning
Läs mer Maj 2
Är du en person som brinner för att arbeta noggrant och har ett intresse för teknik, då är det här jobbet för dig! Hos oss får du inte bara vara en del av ett fantastiskt team, utan också vara med och skapa Eskilstunas mest inspirerande arbetsplats. Tillsammans bygger vi en arbetsmiljö som vi alla är stolta över – och du är en viktig del av resan!
Om företaget  HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. HSNG har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com, bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. HSNG är ett företag inom tillverkningsindustrin med ett starkt fokus på kvalitet, säkerhet och hållbarhet. Här värderar man innovation och ständig förbättring, och erbjuder sina medarbetare en inspirerande och utvecklande arbetsmiljö. Tillsammans arbetar man för att uppnå höga produktionsmål och utveckla sina processer för att ligga i framkant.
Vad erbjuder rollen?
Som maskinoperatör kommer du att vara ansvarig för att övervaka och sköta maskinerna enligt instruktioner. Du kommer att utföra kvalitetskontroller och se till att produktionen följer säkerhetsföreskrifterna. I ditt ansvar ingår också att rapportera eventuella avvikelser och att produktionen löper på enligt plan. Du kommer att arbeta i nära samarbete med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektiv produktion och leverans av produkter. • Plocka och packa beställningar från Gymgrossisten.com och Bodystore.com • Hantera företagsorder via Fitnessmarket.se • Använda Autostore för att plocka och packa beställningar • Leverera in produkter och påfylla lager • Truckkörning och inventering • Arbeta med noggrannhet, effektivitet och kvalitet för att säkerställa kundnöjdhet • Samverka med dina kollegor för att nå gemensamma mål och hålla en hög arbetsstandard Som operatör arbetar du heltid vardagar måndag-fredag 07.00-16.00.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett positivt förhållningssätt och trivs med att arbeta under ordning och reda med högt kvalitetstänk.
Du är noggrann, strukturerad och arbetar effektivt efter satta rutiner och processer. Du gillar att arbeta självständigt men trivs också med att vara en del av ett samarbetsvilligt team där ni tillsammans når era mål. För oss är inställningen viktigare än tidigare erfarenhet, och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har arbetat med Autostore tidigare, samt har Truckkort, men det viktigaste är att du har ett intresse för teknik och en känsla för kvalitet och noggrannhet. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du behärskar svenska i både tal- och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen så kommer ett utdrag ur belastningsregister att genomföras inför anställning.
Är detta din perfekta match?
Hos HSNG erbjuds du möjlighet att jobba i ett toppmoderna lokaler där du redan från start får vara med och påverka din vardag. HSNG är också en organisation med korta beslutsvägar och engagerad personal. Där man tror att du presterar som bäst när du har kul på jobbet! HSNG anordnar aktiviteter, erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, massage på jobbet och du får också riktigt bra personalrabatter på våra siter Gymgrossisten.com och Bodystore.com. På arbetsplatsen finns även ett gym att tillgå!
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 18.05 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Madelene Andersson, madelene.andersson@effektiv.se
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period.
Sökord
Operatör, Maskinoperatör, Industri, livsmedel, logistik, cnc, tekniker, maskintekniker

Ansök nu