Arena Personal Sverige AB jobb i Eskilstuna
Hitta lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB i Eskilstuna. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Eskilstuna.
Kundtjänstmedarbetare
Nytt
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nytt
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Truckförare
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig!
Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö.
Om jobbet:
Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet.
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga.
Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen.
Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 100% och en tjänst på 50%
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Truckförare
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig!
Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö.
Om jobbet:
Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet.
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga.
Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen.
Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar danska språket i såväl tal som skrift
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50%
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Behärskar finska språket
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Truckförare
Är du en driven och noggrann person som trivs med fysiskt arbete? Har du erfarenhet av truck-körning och söker en heltidstjänst? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten:Vi söker truckförare för heltidsarbete hos ett växande företag. I rollen kommer du att arbeta med att plocka och packa varor, säkerställa att rätt produkter levereras till rätt plats, samt bidra till ett smidigt flöde i lagret. Samtliga arbetsuppgifter utförs med truck.
Kvalifikationer:Truckkort
Du är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av truck-körning
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Automationselektriker
Information om tjänsten Arena Personal söker nu för kunds räkning en Automationselektriker, uppdraget är en direktrekrytering och du anställs direkt hos vår kund i industribranschen. Du kommer att tillhöra Underhållsavdelningen och tillsammans med dina kollegor arbetar du för att säkerställa en stabil drift och bidra till viktiga funktioner för tillverkningsenheten. Du arbetar på plats hos vår kund och dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 07:00-15:00 med betalt måltidsuppehåll, du ingår eventuellt även i beredskapsstyrkan.
Arbetsuppgifter En stor del av arbetet kommer att innefatta utveckling och optimering av automationen. Uppgifterna kan variera från att hantera enkel lokal utrustning till mer komplexa överordnade system. Du utför både akut och förebyggande underhåll samt programmerar och hanterar produktionens automation med fokus på optimal drift. Du driver även utvecklingsarbetet av styr- och reglerteknik. Du ansvarar för arbetsmiljö- och skyddsarbete, och rapporterar löpande eventuella olyckor och tillbud.
Krav för tjänsten
Gymnasieutbildning inriktning automationselektriker eller likvärdig arbetslivserfarenhet
Kunskap inom industriell automation och arbetat med Siemens
Elsäkerhetsutbildning
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Meriterande för tjänsten
Kunskap i ritningsläsning
Kunskap i Officepaketet
Tidigare erfarenheter av underhåll av maskiner, tungt underhåll
Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Ansök nu
Renhållningsförare
Vi söker pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34.
Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt.
Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv.
Krav:
· C-körkort
· ADR
· Yrkesbevis
· Talar flytande svenska
Meriterande:
· Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil
· Körvana och förmåga att hantera tunga fordon
Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00.
Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!
Ansök nu
Kundtjänstmedarbetare
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
Hantera klagomål och reklamationer
Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
Lösa kundproblem snabbt och effektivt
Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Ansök nu
Rekryterare/Rekryteringskonsult
Vi på Arena Personal växer så det knakar och söker nu ytterligare en medarbetare till vårt framgångsrika team i Eskilstuna. Som Konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl våra kunder som konsulter och kandidater ligger till grund för vårt arbete. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med stort fokus och högt tempo. Vi är ett gäng vinnarskallar som firar våra framgångar och stöttar varandra vid utmaningar. Information om tjänsten Rollen som Konsultchef hos oss är väldigt varierande, du har ett helhetsansvar för hela rekryteringsprocessen med kundkontakt, rekrytering, anställning och kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång. Du upprättar kravprofiler tillsammans med kund, skapar annonser, genomför intervjuer, referenstagningar och tillsättningar. Vidare ansvarar du för den dagliga bemanningen och har personalansvar för dina konsulter som är ute på uppdrag. Här kommer du arbeta med konsulter på arbetarsidan, blue collar, främst inom transport, lager och logistik. Du hanterar flera rekryterings -och bemanningsprocesser parallellt och det är viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet. Din profil Du som söker har tidigare erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar och förväntas därför snabbt vara självgående. För att trivas i denna roll tror vi att du gillar högt tempo och kan samtidigt prioritera ditt arbete och fatta snabba beslut. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt för att leverera kvalitet i det du gör såväl mot dina kunder och konsulter. Vidare ser vi att du har ett starkt driv, är målinriktad och förväntas se affärsmässigt på pris- och lönesättning och har förståelse för att lönsamma affärer utvecklas tillsammans med kunden. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du vara en prestigelös person med ett starkt driv, humor och arbetsglädje. Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng med mycket god sammanhållning. Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Automationstekniker, maskin
SSI Schäfer söker Tekniker/Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som Tekniker/Industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Om rollen
Du kommer få montera, ställa in, reparera och sköta utrustning för automatisk styrning på anläggningen. Arbetet kommer att innefatta installation, service och förebyggande underhåll. När man lokaliserat felet byts eller repareras de defekta delarna, justeringar görs, också i programmen, och man kontrollerar att utrustningen fungerar igen. Arbetsuppgifterna kommer främst handla om elektronik och mekatronik samt viss datorteknik.
Övergripande ansvar för:
Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Vem är du?
Vi tror att du är en driven och intresserad kandidat som gillar att vara med och förbättra processer på plats.
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som muntligt
Har grundläggande gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleutbildning inom Elteknik eller Automation
Meriterande om du har:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Automationstekniker, maskin
SSI Schäfer söker Tekniker/Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som Tekniker/Industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Om rollen
Du kommer få montera, ställa in, reparera och sköta utrustning för automatisk styrning på anläggningen. Arbetet kommer att innefatta installation, service och förebyggande underhåll. När man lokaliserat felet byts eller repareras de defekta delarna, justeringar görs, också i programmen, och man kontrollerar att utrustningen fungerar igen. Arbetsuppgifterna kommer främst handla om elektronik och mekatronik samt viss datorteknik.
Övergripande ansvar för:
Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Vem är du?
Vi tror att du är en driven och intresserad kandidat som gillar att vara med och förbättra processer på plats.
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som muntligt
Har grundläggande gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleutbildning inom Elteknik eller Automation
Meriterande om du har:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Automationstekniker, maskin
SSI Schäfer söker Tekniker/Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som Tekniker/Industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Om rollen
Du kommer få montera, ställa in, reparera och sköta utrustning för automatisk styrning på anläggningen. Arbetet kommer att innefatta installation, service och förebyggande underhåll. När man lokaliserat felet byts eller repareras de defekta delarna, justeringar görs, också i programmen, och man kontrollerar att utrustningen fungerar igen. Arbetsuppgifterna kommer främst handla om elektronik och mekatronik samt viss datorteknik.
Övergripande ansvar för:
Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Vem är du?
Vi tror att du är en driven och intresserad kandidat som gillar att vara med och förbättra processer på plats.
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som muntligt
Har grundläggande gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleutbildning inom Elteknik eller Automation
Meriterande om du har:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Underhållsmekaniker
Om tjänsten
Vi söker nu fyra sommarvikarier till Kontrollrummet, utöver sommarvikariatet kommer det att finnas chans till att hoppas in i tim-poolen både innan och efter sommaren.
Denna nyckelroll som Kontrollrumstekniker har ansvaret för styrning av det operativa varuflödet samt kontinuerlig övervakning av processerna inom automation på terminalen i Eskilstuna. Rollen är bred och i ansvarsområdet ingår bl.a. följande:
· Kontinuerlig övervakning och felsökning av automationen genom system som Wamas, Lighthouse och SAP
Utvärdera systemstopp tillsammans med SSI Schäfer (vår samarbetspartner inom automation). Arbeta lösningsorienterat och effektivt för att upprätthålla automationens tillgänglighet / driftsäkerhet
Eskalera och koordinera samtliga driftstopp tillsammans med SSI för att säkerställa korrekt eskalerings- och prioritetshantering
Frisläppning av order, från SAP till WAMAS och säkerställa den dagliga produktionen mot avgångar. Vid behov koordinera och prioritera produktionen för att säkerställa kundlöftet
Assistera avdelningar i felsökning och åtgärdshantering
Logga alla större problem och arbeta kontinuerligt med att driva förbättringsarbete och minimera framtida avvikelser
Viktigt är att du bidrar med arbetsglädje och trivsel på vår arbetsplats och att du är inkluderande och omtänksam mot kollegor och chefer.
Sommarvikariatet kan innebära schemaförändringar och du behöver därmed vara öppen för att ditt nuvarande arbetstider och dagar kan ändras i samband med vikariatet. För att kunna tillgodose sig ny kunskap som detta uppdrag innebär och vara aktuell till rollen som vikarierande kontrollrumstekniker ser vi att du fullgjort din provanställning på din hemmaprocess.
Kvalifikationer
Förmåga
Goda kunskaper i svenska och engelska, skrift och tal
Erfarenhet av verksamhetsstyrning med KPI uppföljning
Trivs med att vara där det händer/arbeta verksamhetsnära
Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja
Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja
Affärsmässig och resultatorienterad
Lyhörd och inlyssnande men samtidigt stor förmåga att fatta beslut
Goda kunskaper inom Officepaketet samt god datorvana.
Erfarenhet
Erfarenhet av att arbeta med automatisering av lagerverksamhet är starkt meriterande
Erfarenhet av verksamhetsstyrning med KPI uppföljning
Erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutveckling
Vem är du? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja. Du bör ha god kommunikativ förmåga och kan fatta snabba beslut och jobba målinriktat. Du behöver trivas med att vara där det händer, arbeta i ett högt arbetstempo och arbeta verksamhetsnära samt följa arbetssätt och mål samt delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter. För rollen behöver du god dator- och systemvana såsom SAP.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan därmed tillsättas innan ansökningsdatum löpt ut, tveka därför inte att söka till jobbet redan idag! Vi ser fram emot din ansökan.
Introveckor: 4 veckor (fördelat på 2 veckor intro, 1 vecka ledigt sedan 2 veckor till)
Skift: 2 skift
Start: Omgående
Period: v27-33
Ansök nu
Underhållsmekaniker
Om tjänsten
Vi söker nu fyra sommarvikarier till Kontrollrummet, utöver sommarvikariatet kommer det att finnas chans till att hoppas in i tim-poolen både innan och efter sommaren.
Denna nyckelroll som Kontrollrumstekniker har ansvaret för styrning av det operativa varuflödet samt kontinuerlig övervakning av processerna inom automation på terminalen i Eskilstuna. Rollen är bred och i ansvarsområdet ingår bl.a. följande:
· Kontinuerlig övervakning och felsökning av automationen genom system som Wamas, Lighthouse och SAP
Utvärdera systemstopp tillsammans med SSI Schäfer (vår samarbetspartner inom automation). Arbeta lösningsorienterat och effektivt för att upprätthålla automationens tillgänglighet / driftsäkerhet
Eskalera och koordinera samtliga driftstopp tillsammans med SSI för att säkerställa korrekt eskalerings- och prioritetshantering
Frisläppning av order, från SAP till WAMAS och säkerställa den dagliga produktionen mot avgångar. Vid behov koordinera och prioritera produktionen för att säkerställa kundlöftet
Assistera avdelningar i felsökning och åtgärdshantering
Logga alla större problem och arbeta kontinuerligt med att driva förbättringsarbete och minimera framtida avvikelser
Viktigt är att du bidrar med arbetsglädje och trivsel på vår arbetsplats och att du är inkluderande och omtänksam mot kollegor och chefer.
Sommarvikariatet kan innebära schemaförändringar och du behöver därmed vara öppen för att ditt nuvarande arbetstider och dagar kan ändras i samband med vikariatet. För att kunna tillgodose sig ny kunskap som detta uppdrag innebär och vara aktuell till rollen som vikarierande kontrollrumstekniker ser vi att du fullgjort din provanställning på din hemmaprocess.
Kvalifikationer
Förmåga
Goda kunskaper i svenska och engelska, skrift och tal
Erfarenhet av verksamhetsstyrning med KPI uppföljning
Trivs med att vara där det händer/arbeta verksamhetsnära
Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja
Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja
Affärsmässig och resultatorienterad
Lyhörd och inlyssnande men samtidigt stor förmåga att fatta beslut
Goda kunskaper inom Officepaketet samt god datorvana.
Erfarenhet
Erfarenhet av att arbeta med automatisering av lagerverksamhet är starkt meriterande
Erfarenhet av verksamhetsstyrning med KPI uppföljning
Erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutveckling
Vem är du? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja. Du bör ha god kommunikativ förmåga och kan fatta snabba beslut och jobba målinriktat. Du behöver trivas med att vara där det händer, arbeta i ett högt arbetstempo och arbeta verksamhetsnära samt följa arbetssätt och mål samt delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter. För rollen behöver du god dator- och systemvana såsom SAP.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan därmed tillsättas innan ansökningsdatum löpt ut, tveka därför inte att söka till jobbet redan idag! Vi ser fram emot din ansökan.
Introveckor: 4 veckor (fördelat på 2 veckor intro, 1 vecka ledigt sedan 2 veckor till)
Skift: 2 skift
Start: Omgående
Period: v27-33
Ansök nu
Renhållningsförare
Vi söker pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34.
Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt.
Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv.
Krav:
· C-körkort
· ADR
· Yrkesbevis
· Talar flytande svenska
Meriterande:
· Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil
· Körvana och förmåga att hantera tunga fordon
Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00.
Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!
Ansök nu
Renhållningsförare
Vi söker pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34.
Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt.
Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv.
Krav:
· C-körkort
· ADR
· Yrkesbevis
· Talar flytande svenska
Meriterande:
· Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil
· Körvana och förmåga att hantera tunga fordon
Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00.
Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!
Ansök nu
Restaurangbiträde
Vi söker tre nya medarbetare till restaurang!
Vill du bli en del av vårt härliga team? Tveka inte att söka tjänsten!
Vi söker just nu:
Lokalvårdare Vi letar efter en noggrann och pålitlig person som kan ansvara för att hålla restaurangen ren och trivsam. Dina arbetsuppgifter inkluderar städning av matsal, kök och övriga utrymmen. Erfarenhet inom lokalvård är meriterande men inget krav.
Köksbiträde: Vi behöver en engagerad person som kan hjälpa till i köket med enklare matlagning, diskning och förberedelser. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett plus men inget krav.
Vi värdesätter en positiv inställning och vilja att lära sig!
Servitör/Servitris: Vi söker en serviceinriktad person med god svenska som kan ge våra gäster en förstklassig upplevelse. Dina arbetsuppgifter innefattar att ta beställningar, servera mat och dryck samt se till att våra gäster trivs. Erfarenhet av servering och kassahantering är meriterande.
Vi erbjuder:
Ett trevligt arbetsklimat i en familjär restaurangmiljö.
Möjlighet att utvecklas och växa inom restaurangbranschen.
Flexibla arbetstider.
Är du intresserad?
Skicka din ansökan med CV och en kort presentation av dig själv till shirin.amin@arenapersonal.com.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Ansök nu
Miljöarbetare/Renhållningsarbetare
Nu söker vi dig till deltidsuppdrag som sträcker sig långt samt dig som vill arbeta under sommaren!
Vi söker dig till flera olika uppdrag i Eskilstuna med omnejd där du kommer kunna arbeta heltid under sommaren och sedan på behov innan och efter denna period.
Främst söker vi dig som gillar att arbeta utomhus, du kanske till och med har maskinvana med lastmaskinserfarenhet?
Ansök redan idag så berättar vi mer!
Ansök nu
Distributionsförare
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning!
Lång erfarenhet behövs inte! Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.
Din profil
Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet. Krav: • Körkort med behörighet C och/eller CE • YKB / ADR • Digitalt förarkort • Truckkort • Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska
Ansök nu
Automationstekniker, maskin
SSI Schäfer söker Tekniker/Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som Tekniker/Industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Om rollen
Du kommer få montera, ställa in, reparera och sköta utrustning för automatisk styrning på anläggningen. Arbetet kommer att innefatta installation, service och förebyggande underhåll. När man lokaliserat felet byts eller repareras de defekta delarna, justeringar görs, också i programmen, och man kontrollerar att utrustningen fungerar igen. Arbetsuppgifterna kommer främst handla om elektronik och mekatronik samt viss datorteknik.
Övergripande ansvar för:
Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Vem är du?
Vi tror att du är en driven och intresserad kandidat som gillar att vara med och förbättra processer på plats.
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som muntligt
Har grundläggande gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleutbildning inom Elteknik eller Automation
Meriterande om du har:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Automationstekniker, maskin
SSI Schäfer söker Tekniker/Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som Tekniker/Industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Om rollen
Du kommer få montera, ställa in, reparera och sköta utrustning för automatisk styrning på anläggningen. Arbetet kommer att innefatta installation, service och förebyggande underhåll. När man lokaliserat felet byts eller repareras de defekta delarna, justeringar görs, också i programmen, och man kontrollerar att utrustningen fungerar igen. Arbetsuppgifterna kommer främst handla om elektronik och mekatronik samt viss datorteknik.
Övergripande ansvar för:
Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Vem är du?
Vi tror att du är en driven och intresserad kandidat som gillar att vara med och förbättra processer på plats.
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som muntligt
Har grundläggande gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleutbildning inom Elteknik eller Automation
Meriterande om du har:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Maskinreparatör
Nu söker vi dig som har erfarenhet av maskiner till HSNG i Eskilstuna, kanske passar du som Koordinerande Maskintekniker?
Om HSNG:
HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com och bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no.
Om tjänsten:
Delegera och planera arbetet för skiftet
Säkerställa att skiftet och operatörerna levererar enligt produktionsplan
Eskalera ärenden till närmaste chef
Jobba tätt tillsammans med Team Leader och Produktionschef i förbättringsarbeten.
- Att i daglig produktion uppnå satta produktionsmål och optimera maskinens kapacitet.
- Att skapa förutsättningar för operatörerna att köra maskinerna på bästa kända arbetssätt.
- Att utveckla ett standardiserat körsätt med fokus på kontinuerliga förbättringar.
- Att tillsammans med operatörer och ansvarig chef sätta ramar och leda förbättringsarbete.
- Att produktionen har rätt reservdelar på lager och i samsyns med ansvarig chef beställer nya om och när det behövs.
- Att vid produktionsstopp eller störningar omgående informera produktionschef samt agera utifrån gällande rutiner och arbeta mot att så snart som möjligt återfå maskinerna i drift.
- Att reglerna kring Arbetsmiljö och Livsmedelssäkerhet följs och alltid finns i åtanke när vi arbetar med förändringar i Produktion.
- Verka för allmän ordning och reda, både på avdelningen och lager.
Meriterande
Intresse för maskiner och automation Erfarenhet av pneumatisk drift
Detta är en tjänst där du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!
Ansök nu
Truckförare
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig!
Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö.
Om jobbet:
Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet.
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga.
Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen.
Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Truckförare
Är du en driven och noggrann person som trivs med fysiskt arbete? Har du erfarenhet av truck-körning och söker en heltidstjänst? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten:Vi söker truckförare för heltidsarbete hos ett växande företag. I rollen kommer du att arbeta med att plocka och packa varor, säkerställa att rätt produkter levereras till rätt plats, samt bidra till ett smidigt flöde i lagret. Samtliga arbetsuppgifter utförs med truck.
Kvalifikationer:Truckkort
Du är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av truck-körning
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Personbilsmekaniker
Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Truckförare
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig!
Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö.
Om jobbet:
Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet.
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga.
Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen.
Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Truckförare
Är du en driven och noggrann person som trivs med fysiskt arbete? Har du erfarenhet av truck-körning och söker en heltidstjänst? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten:Vi söker truckförare för heltidsarbete hos ett växande företag. I rollen kommer du att arbeta med att plocka och packa varor, säkerställa att rätt produkter levereras till rätt plats, samt bidra till ett smidigt flöde i lagret. Samtliga arbetsuppgifter utförs med truck.
Kvalifikationer:Truckkort
Du är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av truck-körning
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Truckförare
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig!
Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö.
Om jobbet:
Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet.
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga.
Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen.
Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Vi erbjuder:
En fast heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Truckförare
Är du en driven och noggrann person som trivs med fysiskt arbete? Har du erfarenhet av truck-körning och söker en heltidstjänst? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten:Vi söker truckförare för heltidsarbete hos ett växande företag. I rollen kommer du att arbeta med att plocka och packa varor, säkerställa att rätt produkter levereras till rätt plats, samt bidra till ett smidigt flöde i lagret. Samtliga arbetsuppgifter utförs med truck.
Kvalifikationer:Truckkort
Du är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning.
Behärskar svenska och/eller engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av truck-körning
Vi erbjuder:
En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Ansök nu
Emballerare
Nu söker vi dig som vill arbeta som Maskinoperatör till i Eskilstuna!
Om tjänsten:
Du kommer vara en viktig del av produktionen där du bland annat är med och tillverkar produkterna som kosttillskott och hälsotillskott ska förvaras i. Tjänsten kommer vara som Maskinoperatör där du vid behov kan komma att vara behjälplig på lagret där lyft på 4-6 kg kan förekomma.
Vi ser gärna att du:
Har god fysik
Truckkort
Erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare
Tjänsten är enbart dagtid, måndag-fredag.
Du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!
Ansök nu
Rekryterare/Rekryteringskonsult
Vill du bli en del av vårt professionella och engagerade team av Konsultchefer i Eskilstuna?
Vi på Arena Personal växer så det knakar och söker nu ytterligare en medarbetare till vårt framgångsrika team. Som Konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl våra kunder som konsulter och kandidater ligger till grund för vårt arbete. Här kommer du att arbeta med konsulter på arbetarsidan, blue collar, främst inom lager, transport och logistik och få förmånen att möta många olika typer av kompetenser och verksamheter i vardagen. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med stort fokus och högt tempo. Vi är ett gäng vinnarskallar som firar våra framgångar och stöttar varandra vid utmaningar.
Information om tjänsten Rollen som Konsultchef hos oss är väldigt varierande, ingen dag är den andra lik. Du har ett helhetsansvar och driver dina egna rekryteringsprocesser med kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång. Du upprättar kravprofil tillsammans med kund, skapar annons, gör urval, genomför intervjuer, referenstagningar och anställer. Vidare ansvarar du för den dagliga bemanningen och har personalansvar för dina konsulter som är ute på uppdrag. Du hanterar flera rekryterings- och bemanningsprocesser parallellt och det är viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet. Du utgår från vårat kontor i centrala Eskilstuna och spenderar dina dagar på plats på kontoret samt ute hos våra kunder och konsulter i Eskilstuna med omnejd. Du arbetar främst vardagar 08:00-17:00 men kommer även att arbeta med våran bemanningsjour på morgon-/kvälls-/helgtid enligt schema.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera rekryteringsprocesser från start till mål
Daglig kund- och konsultkontakt med kontinuerliga kund- och konsultbesök
Matchning mellan konsult och kunduppdrag
Personalansvar med kort och långsiktig bemanning/schemaläggning
Din profil
Du som söker har tidigare erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar. För att trivas i denna roll tror vi att du gillar högt tempo och kan samtidigt prioritera ditt arbete och fatta snabba beslut. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt för att leverera kvalitet i det du gör såväl mot dina kunder som konsulter och kandidater. Vidare ser vi att du har ett starkt driv, är målinriktad och förväntas se affärsmässigt på pris- och lönesättning samt har förståelse för att lönsamma affärer utvecklas tillsammans med kunden. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du vara en prestigelös person med humor och arbetsglädje. Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng med mycket god sammanhållning.
Krav för tjänsten
Relevant erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar
B-körkort
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Hos oss på Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom hela Arena koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkomma för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra!
Vi erbjuder
Marknadsmässig lön
Friskvårdsbidrag
Friskvårdstimmar 2h/veckan
Kollektivavtal
Tjänstepension och försäkring enligt kollektivavtal
Fantastiska kollegor
START: Omgående enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
STAD: Eskilstuna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Malin Qvarsell, Gruppchef Eskilstuna, malin.qvarsell@arenapersonal.com
Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Löneadministratör/Lönekonsult
Nu söker vi dig som har erfarenhet av löneadministration och HR till en spännande roll hos vår kund i Eskilstuna! Om tjänsten
Du kommer att agera som arbetsgivarens stöd i löne- samt personalfrågor, arbetat kommer vara såväl praktiskt som rådgivande.
Hantera löneprocessen i samarbete med löneleverantör eller internt lönesystem
Säkerställa att löneunderlag, frånvaro, förmåner och ersättningar registreras korrekt
Kontrollera, förbereda och följa upp lönekörningar, skatter och sociala avgifter
Administrera personalförmåner
Säkerställa att lönehanteringen sker enligt gällande kollektivavtal och lagstiftning
Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad och noggrann, och samtidigt är social och lättsam för gruppen. Du kommer vara stöttande för såväl arbetsgivaren och de anställda så ett organiserad arbete kommer vara en trygg grund för att svara på alla dessa frågor. Arbetet kommer även till stor del att vara självständigt där vi gärna ser att du arbetar proaktivt och tar initiativ till förbättring och effektivisering. Att vara serviceinriktad, ha god kommunikativ- och samarbetsförmåga är en självklarhet för dig.
Vi tror att du har:
Erfarenhet från tidigare liknande tjänster med lönehantering och HR-relaterade frågor/arbete
Utbildning inom relevant område
Arbetat med kollektivavtalsfrågor
Meriterande om du har erfarenhet från tidsredovisningssystem och/eller Fortnox.
Denna tjänst förmedlas av Arena Personal som är ansvariga för processen.
Frågor hänvisas till ansvarig rekryterare hos Arena Personal.
Ansök nu
Innesäljare
Vill du bli en nyckelspelare i ett snabbt växande företag inom livsmedelsbranschen? Nu söker vi en strukturerad och analytisk innesäljare med ansvar för kundorder samt transportkoordination. Du kommer att spela en viktig roll i att hantera orderprognoser, transportplanering och prognostisering.
Din roll:
Som innesäljare får du arbeta både strategiskt och operativt med försäljning, orderhantering och transportplanering. Du kommer att ha en central roll i att säkerställa effektiva leveranser genom prognosanalys och transportoptimering, samtidigt som du skapar och utvecklar kundrelationer.
Ansvarsområden:
Hantera orderprognoser och analysera försäljningsdata för att optimera lager, produktion och leveranser
Koordinera transportplanering inklusive prognostisering för att säkerställa effektiva flöden
Kommunicera med kunder för dagliga orderläggning och transportörer för smidiga leveranser och hög servicegrad
Uppdatera och följa upp transport- och orderprocesser samt lösa eventuella logistikutmaningar
Säkerställa att kundorder hanteras noggrant och effektivt
Samarbeta med interna avdelningar för att förbättra processer och öka kundnöjdheten
Kvalifikationer:
Erfarenhet av innesälj, transportkoordination och prognosanalys, gärna inom livsmedelsindustrin
Förmåga att se helheten och analysera data för att fatta strategiska beslut
Noggrann, strukturerad och lösningsorienterad
God kommunikations- och samarbetsförmåga
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Du erbjuds:
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö i ett snabbväxande företag
Möjlighet att påverka och utveckla processer inom försäljning och logistik
Kollektivavtal och förmåner
Skicka in din ansökan redan idag!
Ansök nu
Lagerkontorist
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna.
Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person.
Vem är du?
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare.
Vi ser gärna att du har:
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas
Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas.
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal).
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30
Ansök nu
Industrielektriker
SSI Schäfer söker Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Dina ansvarsuppgifter: Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Dina kvalifikationer: Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Utöver dina kvalifikationer ser vi det som meriterande ifall du har följande:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Övrigt
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Industrielektriker
SSI Schäfer söker Industrielektriker till sitt service team på Coops automatiserade lager och logistikanläggning i Eskilstuna. Har du ett teknikintresse och automationserfarenhet, då är du rätt person för oss!
I rollen som industrielektriker på SSI Schäfer så är du med på deras resa att driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Nu finns möjligheten att få chansen att vara med i detta team. På SSI Schäfer använder man senaste tekniken inom logistiklösningar, robotar och automation nu när de tillsammans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt visionen ”Think Tomorrow”.
Dina ansvarsuppgifter: Underhåll
Förebyggande underhåll
Felsökning
Ge support till skiftteamen
Dina kvalifikationer: Bakgrund inom el/teknik, automation och mekanik
AL - Auktorisation lågspänning (tidigare ABL - Allmän behörighet lågspänning)
God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning
God erfarenhet inom systematisk felsökning
God erfarenhet att läsa el-schema
Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten
Tekniskt intresse
Datakunskap inom Officepaketet
Svenska och engelska i tal och skrift
Utöver dina kvalifikationer ser vi det som meriterande ifall du har följande:
Utbildning eller erfarenhet inom automatiserad logistik
Utbildning eller erfarenhet för heta arbeten och arbete på hög höjd (Mastcertifikat)
Övrigt
Placeringsort: Eskilstuna
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse (direktrekrytering)
Ansök nu
Ekonomiassistent
Vi söker nu dig som är en duktig och erfaren ekonomiassistent till ett uthyrningsuppdrag i Eskilstuna. Uppdraget är på heltid, start omgående och pågår i minst 1 år, med chans till övertag.
Arbetsuppgifter kommer att vara att hantera anmälningar/avanmälningar på Autogiro, e-postfaktura samt E-faktura. Du kommer att uppdatera kundadresser samt returhantering på e-postfakturering efter fakturering. Vidare kommer du att göra manuella faktureringar, hantera olika typer inom fakturering, följa upp förfallna fakturor samt dödsbohantering.
Du som söker ska ha minst gymnasiekompetens inom området samt god vana av arbeta i system. Du behöver vara noggrann och ansvarsfull. Du behöver förutom att kunna jobba självständigt trivas i att jobba i Team och vara en lagspelare då ni hjälps åt med att lösa uppgifterna. Gärna vidare kompetens och erfarenhet inom ekonomiområdet.
Eftersom det är ett uthyrningsuppdrag kommer du att ha din anställning hos oss på Arena Personal och vara uthyrd till arbetsgivaren.
Eftersom uppdraget skall tillsättas omgående kommer vi hantera ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Ansök nu
Innesäljare
Vill du bli en nyckelspelare i ett snabbt växande företag inom livsmedelsbranschen? Nu söker vi en strukturerad och analytisk innesäljare med ansvar för kundorder samt transportkoordination. Du kommer att spela en viktig roll i att hantera orderprognoser, transportplanering och prognostisering.
Din roll:
Som innesäljare får du arbeta både strategiskt och operativt med försäljning, orderhantering och transportplanering. Du kommer att ha en central roll i att säkerställa effektiva leveranser genom prognosanalys och transportoptimering, samtidigt som du skapar och utvecklar kundrelationer.
Ansvarsområden:
Hantera orderprognoser och analysera försäljningsdata för att optimera lager, produktion och leveranser
Koordinera transportplanering inklusive prognostisering för att säkerställa effektiva flöden
Kommunicera med kunder för dagliga orderläggning och transportörer för smidiga leveranser och hög servicegrad
Uppdatera och följa upp transport- och orderprocesser samt lösa eventuella logistikutmaningar
Säkerställa att kundorder hanteras noggrant och effektivt
Samarbeta med interna avdelningar för att förbättra processer och öka kundnöjdheten
Kvalifikationer:
Erfarenhet av innesälj, transportkoordination och prognosanalys, gärna inom livsmedelsindustrin
Förmåga att se helheten och analysera data för att fatta strategiska beslut
Noggrann, strukturerad och lösningsorienterad
God kommunikations- och samarbetsförmåga
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Du erbjuds:
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö i ett snabbväxande företag
Möjlighet att påverka och utveckla processer inom försäljning och logistik
Kollektivavtal och förmåner
Skicka in din ansökan redan idag!
Ansök nu
Lagerkontorist
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna.
Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person.
Vem är du?
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare.
Vi ser gärna att du har:
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas
Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas.
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal).
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30
Ansök nu
Rekryterare/Rekryteringskonsult
Vill du bli en del av vårt professionella och engagerade team av Konsultchefer i Eskilstuna?
Vi på Arena Personal växer så det knakar och söker nu ytterligare en medarbetare till vårt framgångsrika team. Som Konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl våra kunder som konsulter och kandidater ligger till grund för vårt arbete. Här kommer du att arbeta med konsulter på arbetarsidan, blue collar, främst inom lager, transport och logistik och få förmånen att möta många olika typer av kompetenser och verksamheter i vardagen. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med stort fokus och högt tempo. Vi är ett gäng vinnarskallar som firar våra framgångar och stöttar varandra vid utmaningar.
Information om tjänsten Rollen som Konsultchef hos oss är väldigt varierande, ingen dag är den andra lik. Du har ett helhetsansvar och driver dina egna rekryteringsprocesser med kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång. Du upprättar kravprofil tillsammans med kund, skapar annons, gör urval, genomför intervjuer, referenstagningar och anställer. Vidare ansvarar du för den dagliga bemanningen och har personalansvar för dina konsulter som är ute på uppdrag. Du hanterar flera rekryterings- och bemanningsprocesser parallellt och det är viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet. Du utgår från vårat kontor i centrala Eskilstuna och spenderar dina dagar på plats på kontoret samt ute hos våra kunder och konsulter i Eskilstuna med omnejd. Du arbetar främst vardagar 08:00-17:00 men kommer även att arbeta med våran bemanningsjour på morgon-/kvälls-/helgtid enligt schema.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera rekryteringsprocesser från start till mål
Daglig kund- och konsultkontakt med kontinuerliga kund- och konsultbesök
Matchning mellan konsult och kunduppdrag
Personalansvar med kort och långsiktig bemanning/schemaläggning
Din profil
Du som söker har tidigare erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar. För att trivas i denna roll tror vi att du gillar högt tempo och kan samtidigt prioritera ditt arbete och fatta snabba beslut. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt för att leverera kvalitet i det du gör såväl mot dina kunder som konsulter och kandidater. Vidare ser vi att du har ett starkt driv, är målinriktad och förväntas se affärsmässigt på pris- och lönesättning samt har förståelse för att lönsamma affärer utvecklas tillsammans med kunden. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du vara en prestigelös person med humor och arbetsglädje. Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng med mycket god sammanhållning.
Krav för tjänsten
Relevant erfarenhet av bemanning- och rekrytering inom blue collar
B-körkort
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Hos oss på Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom hela Arena koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkomma för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra!
Vi erbjuder
Marknadsmässig lön
Friskvårdsbidrag
Friskvårdstimmar 2h/veckan
Kollektivavtal
Tjänstepension och försäkring enligt kollektivavtal
Fantastiska kollegor
START: Omgående enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
STAD: Eskilstuna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Malin Qvarsell, Gruppchef Eskilstuna, malin.qvarsell@arenapersonal.com
Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Lagerarbetare
Om jobbet
Har du erfarenhet av logistik och vill ta steget vidare i din karriär? Nu söker vi på Arena Personal terminalarbetare till Coop Logistik i Eskilstuna. Välkommen med din ansökan redan idag! Huvudsakliga arbetsuppgifter Att arbeta på varuterminalen i Eskilstuna innebär att du är en viktig del i det löpande logistikflödet. Rollen är bred och det finns många olika arbetsmoment och processer att arbeta med. Några exempel på arbetsområden är varumottagning, utlastning, avpalletering samt olika typer av processövervakning i det automatiserade logistikflödet. I ansvarsområdet ingår bland annat att: • Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens • Följa de processer som finns samt även bidra till förbättring av dessa processer • Skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen • Dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer • Vara noggrann och serviceinriktad • Följa de regler, policys och rutiner som gäller på arbetsplatsen • Värna om din egen hälsa och ha god fysik
Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare med högt säkerhets- och kvalitetstänk. Du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion. Då den största delen av verksamheten är automatiserad ser vi att du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära dig system och processer. Extra meriterande är god datorvana och kunskap i relevanta system. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ser att du är en lagspelare som motiveras av tydliga mål. Du presterar väl och motiveras av att få feedback. Krav för tjänsten: • Du är tillgänglig för start under april/maj och för arbete under sommaren • Du kan arbeta skift. • Du bidrar med arbetsglädje och trivsel på den gemensamma arbetsplatsen. • Dina språkkunskaper i svenska är goda såväl muntligt som skriftligt, engelska är meriterande. Övrigt Placeringsort: Eskilstuna Typ av anställning: konsultuppdrag 6 månader med god chans till förlängning Anställningsform: Heltid och deltid, skift
Vi kommer besvara sin ansökan via mejl.
Att vara konsult Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Erbjudande: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning.
Vi kommer besvara sin ansökan via mejl.
Ansök nu
Armerare, betongvaruindustri
Vi söker efter startklara kandidater som vill jobba i Prefabfabrik i Strängnäs!
Dina arbetsuppgifter
Tjänsterna är praktiska och skapande jobb med huvudsakliga arbetsuppgifter att gjuta betongprodukter efter ritningar. Kunden tillverkar främst väggar, massiva plattor samt håldäck. I arbetet ingår t.ex formbyggnation, armering, gjutning och avformning.
Du arbetar både självständigt och i grupp.
Om dig
Vi ser gärna att du har en god fysik, bra språk samt gärna arbetat inom Prefabfabrik eller bygg tidigare. Meriterande om du kan ritläsning.
Du har en förmåga att se vad som behöver göras och du är noggrann i ditt arbete. Du är en glad och positiv person som bidrar till gruppens goda stämning och resultat.
Är du en person som gillar att arbeta fysiskt i ett härligt gäng? Ansöka redan idag!
Ansök nu
Lagerkontorist
Nu söker vi dig med god administrativ och koordinerande förmåga!
Vi söker dig till en tjänst med omgående start där du kommer ha en koordinerande roll på ett lager i Eskilstuna.
Om rollen
Du kommer vara med och övervaka driften på lagret med hjälp av system (SAP, Wamas & Lighthouse). Du kommer få ett eget ansvarsområde på lagret som du hanterar felsökningar, driftstopp och problem inom. Dessa stopp koordinerar och prioriterar du i samråd med mekaniker på plats, och utifrån den minsta möjliga påverkan på logistikdriften. Du ska naturligt kunna koordinera/planera utifrån felets omfattning med hänsyn till den dagliga driften.
Du kommer ta emot samtal om driftstörningar/problem som du sedan förmedlar ut och planerar till rätt person.
Vem är du?
Vi tror att du är en person med en naturlig administrativ förmåga som inte har några problem att prioritera under stress. Meriterande om du har erfarenhet från logistikbranschen sedan tidigare.
Vi ser gärna att du har:
God administrativ förmåga
Datavana, Officepaktet och Excel
God kommunikativ förmåga
Erfarenhet av koordinerande roll
Erfarenhet av Lightshouse, SAP och/eller Wamas
Om tjänsten
Denna tjänst är med start omgående då en upplärningsperiod på 4 veckor kommer att tillämpas.
Du kommer sedan att arbeta heltid under perioden v.25-32 för att sedan fortsätta på behov till hösten (främst helger men även veckodagar vid frånvaro av ordinarie personal).
Tjänsten innebär 2-skift, 06.45-15.30 eller 15.00-23.30
Ansök nu